27. 2. 2009

Keby ste nemali po polnoci co robit

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

marecek ja sa urcite poyriem ako na tom budete len skoda ye nubudem asi triezvy.. no tak ci tak drzim vam palce a tesim sa na tvoje rychle plavanie pomalu ciklistiku a famozny beh :P.
Karol a tz dufam ze ukazes ze nepatris do stareho zeleza .... Motto predbehnut Vabroucha :)))
kilo

Cibo povedal(a)...

marek, nech je sila s tebou!!!

Palo povedal(a)...

Tak Vabrosek, Karol Dzalaj aj Lukas Vrobel to uz maju za sebou a veru velmi dobre isli :))
Marek este bezi ale je uz urcite niekde pri 21.1 km tak mu drzme palce :))

Mates povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Mates povedal(a)...

Vabrouch 5-ty za 8:50, Dzalaj 10-ty za 9:05. U Karola urcite spokojnost a velky respekt ped nim..

Stupi povedal(a)...

Akurat sa pred Kajciho dostali dvaja agegroupaci. Inak pekne ide aj Miso Bucek.

Stupi povedal(a)...

Marecek este stale neprisiel do ciela :-( Snad sa neprechlastal.

Cibo povedal(a)...

Uff, ja som bol opat na lyziach a dostal som sa k vysledkom az teraz, takze dodatocne velke gratulacie vsetkym.

Petr potvrdil, ze je Pan Ironman, ale moju uctu ma tentokrat Karol. Umiestnenie v absolutnej svetovej spicke je vzhladom na podmienky v ktorych trenuje neuveritelne!

Marek sa zrejme na behu vytrapil, ale vazim si, ze dokoncil.

Very good, boyz :-)

Anonymný povedal(a)...

Marecek ... si si zasa raz slahol ... ale to ze si to dokoncil robi z teba Ironmana .... Priznam sa ze toto robi mne respekt pre sezonou ... zasa sa nevytrapit v sezone :))))
kilo