26. 2. 2009

Powder day @Zauchensee

Vedel som, že po týždni sneženia sa malo včera vytiahnuť a tak som vybral svoje zbrane rozmerov 139-110-129 a s Kacom sme o 0500 namierili na panenský prášok do Zauchensee.

Bottomless pow v týchto zemepisných šírkach nebýva často a naše očakávania boli nastavené dosť vysoko. Naplnili sa absolútne dokonale a výsledkom bol first-chair-last-call, jednoducho jazdili sme do mŕtva tie najkrajšie lajny, aké sa v Caucháči dajú nájsť. Pred záverečnou sme ešte stihli zopár drópkov v lese, kde mi Kaco cvakol tieto pekné fotoz (thnx Kaco).





Enjoy the ride!

5 komentárov:

SHOCKER :) povedal(a)...

??????????????????????????????????????????????????????????????????????

:)

PS : ???????????

SHOCKER :) povedal(a)...

ale nieeee...moc pekne to je...moze to byt fajna vec trosku sa takto potapat v kopach snehu ked to clovek vie tak ako cibko tak to bude asi o to lepsie...

aj som to skusal ale neslo mi to tak sa asi ostanem len pri obdive :)
good job andrej :)

Stupi povedal(a)...

Andrej, ako tak sledujem pekne si sa vysantil.

Marek ci to nebude tym, ze ty radsej ako na kopci travis cas v bufete pod kopcom ?

Palo povedal(a)...

A preto ked budem velky prachac:) spravim v bratislave podnik kde bude interie kopirovat niaky exterier lyziarskeho strediska. Vstup bude len v lyziarkach a lyziarskych bundach a inych lyziarskych veciach. Uvidite jak sa vam to vsetkym zapaci :)))

Anonymný povedal(a)...

Andrej Takato lyzba ta ospravedlnuje z absenicie na treningoch :)))
kilo