4. 2. 2009

JUDr. Pepa Svoboda a jeho kosačka

TAaaaaaaakze boyz n girlz..... :)

Tento fesak na kole je Pepo Svoboda. Pacienti na dlhych tratiacho toto meno urcite poznaju, je to taky inventar dlhych triatlonov. Sam som o nom vela pocul ale okolnosti za akych som ho spoznal su velmi zaujimave. Po 30km cyklistiky na pretekoch Moraviaman som predbehol na moj vkus celkom bieleho vyrehotaneho typka - vypadal jak clovek ktory si mysli ze dosiel na nejaky oblastny pretek kde sa trosku plave a trosku bicykluje a potom sa mozno este prebehne. Usmev siroky, pohlad vesely, kombineza biela, skratka jazdiaci optimizmus........som si aj myslel...drbo.......sak teba to prejde jak zajaca kombajn :)

Ale moc som si ho nevsimal lebo celkom mi to kolo slo tak som dupal dopredu. Lenze asi som chytil upal lebo ma strasidelne rozbolela hlava a do toho aj defekt a tak sa stalo ze ma tento biely demon predbehol. Ked som sa trochu oklepal , a dosiel ho, tak ten usmev uz zrazu mal v sebe poznatok ze to asi neni lahky zavod a videl som jak Pepo s neskryvanym odporom pokracuje v zavode.

K nevyhnutnej konfrontacii doslo nakoniec priamo v druhom depe. Predpokladam ze nemal moc sajnu kto som , tak ako ja som nemal sajnu ci to nie je nejaky madar alebo rakusak po ktorom by som tak rad hodil bidon s jontakom ale napriek tomu ma napadlo ze sa podelim o rozok so sunkou ktore nachystala mamka od Mira Princika - inak skvela zalezitost taky rozok....... Pepo zareagoval navysost rychlo, rozok mu zjavne pohladil rozhodeny traviaci trakt a opatoval mi to chladenou 12tkou :) /pedofili pohov- bolo to pivko/---------a takto som prisiel na toho endemita cesko-slovensko-europsko-svetovych dlhych trati.

Pred par dnami som sa nahodou dozvedel ze nase cesty sa zase skrizia o par tyzdnov v malajzii kam si Pepo nachystal tento novy Look :) mimochodom nadherne kolo, tak verim ze moja starostlivo utajovana Plasma mu bude superom viac nez dostojnym :)

Pepo, tesim sa na pivko na pobrezi baltickeho mora....alebo kde kurnik lezi ta malajzia.... :)nekukal som sa zatial este............... :)

Mili zaxpeedaci : JUDr. Josef Svoboda osobne :




8 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Marek nepoznamenal, že mi tím rohlíkem se šunkou zachránil život. Jinak bych pošel bídnou smrtí... Je fakt, že jsem k tomu rohlíku vypil celkem 3 piva a tak si půlku marathonu nepamatuju... :-) Pepa Svoboda

Anonymný povedal(a)...

Mám pocit že v druhém depu místo párků budou zapotřebí balonky, bespečnost je bezpečnost. :-) Jirka

Anonymný povedal(a)...

Pro letošní sezonu jsem si nechal udělat silikonové prsa (to mám místo airbagů).... Takže bezpečnost je zajištěna... :-)
Pepa

SHOCKER :) povedal(a)...

noo fesaci som rad ze ste sa etablovali aj medzi skutocnymi triatlonistami - ono prekrocit plot smerom von chce odvahu :) tak teda vitajte na zaxpeede :))))

PS - len pre uplnost, Jirko nie je nik iny ako spoluautor Ceskoslovenskeho poharu a organizator MORAVIAMAN-u Jirko Danek, pravidelny ucastnik Slovakmanu :)

Cibo povedal(a)...

Pepa, fakt nadherny stroj ten Look, drzim ti palce v Malajzii a tesim sa ze sa niekedy prides predviest aj na Slovensko.

Anonymný povedal(a)...

Tak to uz prestava sranda. jelikoz me Pepa kazdorocne v Malajsii vyzyva na souboj a ted ho vyzval Marek, budu se muset radne pripravit na frontalni utok!!!
Dopredu nic nevzdavam a budu se bit do posledniho rozku, tedy dechu!!!
Petr V.

Kilo povedal(a)...

bike vyzera sam o seba vyzyvajuco pre kazdeho supera. Malajziu si rad pozrem mam rad ked sa na pretek vztyci vlajka pretize. To je to pre co to vsetko robime :P.

Anonymný povedal(a)...

Jako obvykle Petu samozrejme opet vyzvu na souboj.... Tento rok jsem na tom velmi dobre (tedy az na to, ze beru jiz dni antibiotika na horni i dolni cesty dychaci)....
Takze letos je Petuv skalp takrka uz v moji kapse... V roce 2005 jsem od Petra dostal asi 5 hodin, vloni uz jen necele 3 hodiny... Letos ho zpraskam... :-))) Pepa