24. 2. 2009

Zbrane Karčiho a Lajčiho

V neludskych priam nehumennych podmienkach sa ideme ponahanat so zvyskom sveta na tomto strojovom parku. Vonku je teplucko, pomerne trosku viac ako by som kedy zazil , vela sa potime takze asi bude treba po preteku bicykel umyt od potu :) aby nam nezhrdzavelo.......no vtipny som az strach, ale to je len ako zufale nahananie pozitivnych pocitov v ktorych bysom nasiel trosku viac odvahy nez ktorou disponujem teraz ...........no ale hadam to bude dobre :)

Cestou z Amsterdamu do Kuala Lumpur ked sme s Karčim tlacili goudu a zapijali hajnekenom sa k nam pripojil Lukáš Vrobel - urcite si ho pamatate, zo slovakmanu- hlavne jeho gulervuci zaver behu kde uz z horuca kapali vsetci co boli natolko blaznni ze sa postavili na start. Lukas tu obsmrda skoro kazdy den ale je to srandovny chlapik takze ho mame radi :) Na fototermin sa dostavil aj so svojim kolom ktore pripajam pre radost milovnikov bicyklov Cervélo :)

Takze drahe nase bicykliky - SELAMAT DATANG KE LANGKAWI


K technickej bizuterii, vsetci preferujeme Dura Ace, Karol svoje Cervelo este okorenil FSA klukami a original Cervélo brzdami ktore ma aj Lukas ale ako vidite, Luky jazdi este zaujimavu vec - kluky Ergomo ktore na tom malinkom televizore co ma na riaditkach ukazuju aj najma pre trening skvelu velicinu - watty... Rajdy su u Karola aj u Lukasa znacky Vision a ja som zvolil Profile, no a kolieska Karol svoje Bayers upgradoval na Xentis a ja si strihnem dalsi zavod na kolach Blackwell Research 100. Lukas ma v predu Zipp 404 a v zadu ma fungl nove kolo o velkosti rafku 95mm - GREY....

Uz len nech nas to dovezie do ciela v case ktory si vsetci zasluzime :)

6 komentárov:

Stupi povedal(a)...

Marecku co to mas za cinske obedove menu na tej sedlovke ?

Mates povedal(a)...

Mareckov bajk je z nich najkrajsi, uzasny.. skvely. Zamiloval som sa donho.. chcem ho!

Anonymný povedal(a)...

Chalpci balsaja to technika .. no sto i pozaftra pajdete rabatuj. :)) držím palce a online budem jest doma monitor :)))
kilo

Cibo povedal(a)...

marek, teda klobuk dole, preco sa ty nezivis dizajnom? aj ja chcem taky bajk!

Palo povedal(a)...

Marekov bike u mna tiez vyhrava :)
U karola zase vyhravaju jeho mark 1a u Mr.Vrobela vyhrava zas jeho elektronika :)
Chlapci silno citim v kostiach, ze hranica 5 hodin casu na biku bude u vsetkych troch velmi tazko odolavat :))
Drzte sa

Stupi povedal(a)...

Pekna snehovobiela farba :-) Predpokladam, ze ti to ma pri horucavach pocas preteku pripominat ako by ti na slovensku mrzli ... nohy?