2. 2. 2009

King of the Road

Jeho veličenstvo De Rosa King:




11 komentárov:

Cibo povedal(a)...

sezona sa blizi :-)

SHOCKER :) povedal(a)...

pekne riaditka :)

Cibo povedal(a)...

ha-ha, srandista, celu zimu som cvicil ramena, strkanie a pretlacanie, takze nabuduce davaj pozor, bracho, aby si pre zmenu nelepil tie svoje ;-)

SHOCKER :) povedal(a)...

no ramena mas pekne uz do prirody :) narozdiel od nas s mensimi rozmermi v tejto oblasti /teraz nemyslim Stupiho ktory mal byt povodne vesiak :)/

Ale pamatam si moje prelaknutie z posledneho pretlacania ked som najprv zacul prasknutie tvojej kosti takze uz do toho znovu asi nepojdem. Zvlast ked vidim kolko casu venujes priprave, predsa ta neodpalim na zvysok sezony :) /to v lepsom pripade/

Alebo chces skusit? :)))))))))
hmmm....kasli na to.....neda sa nadomnou v tomto zvitazit :)

SHOCKER :) povedal(a)...

Mimochodom ked uz spominam Stupiho, pre vsetkych neprajnikov a zavistlivcov, chystame jeho brutalny navrat na cyklisticku scenu, zatial sa o tom len suska ale tak ako Stupi, tak aj ja viem aka to bude pecka :)

Ze Stupko? :) ukazdeme im dze ma baran podvozok :)

Palo povedal(a)...

To sdrce tam de Rosa nema nadarmo... fakt je to sdrdcovka... Andrej vyzera to fakt super, budes na tom KING :)

Anonymný povedal(a)...

Krasavec!!!

Kilo povedal(a)...

No andrej toto je vyzva do bitky :)

SHOCKER :) povedal(a)...

ktory bicykel vlastne bude mat tu cest ze na nom absolvujes nieco dlhsie? typujem ze asi kanondal kedze ma sirsiu skalu prevodov co kazdopadne vyuzijes viac ako na kratkom tt...alebo sa mylim?

SHOCKER :) povedal(a)...

kukal som sa prave na pretekovy vybor Ironman Malaysia - vypada to jak ked humenska policia vyda zoznam hladanych teroristov :)


http://www.ironmanmalaysia.com.my/home/committee.html

Cibo povedal(a)...

:-) neviem, asi podla momentalnej nalady. Na Mr.Kanondalovi som nesedel dva roky, tak uvidim ci sa so mnou bude chciet este kamaratit. Kazdopadne to je prijemna dilema ked mas z coho vyberat :-)

Ja uz mam taku profesionalnu deformaciu na risk manazment - na vsetko potrebujem mat 2 volby; aj ked chodim lyzovat trepem v aute 2 pary lyzi, dvoje gate, dve bundy dokonca rezervne palicky a rozhodujem sa na mieste - to nehovorim o pipaku, lavinovej sonde a lopatke pre nepredvidane situacie ;-)