7. 3. 2009

Last winter call

Miso Havlik alias Kaco - bomber, flyer, & jet-set ripper.


Fotoz by me. Cool down & enjoy ;-)

3 komentáre:

SHOCKER :) povedal(a)...

viem si na niektorej z tych fotiek predstavit sam seba :) na mojich 20rocnych lyziach, v 25rocnych lyziarkach, v ciapke s velkym brmbolcom /vacsim ako moja hlava- mal som taku ale bol som na chate v medzilaborciach, opil som sa a ciapku stratil :)/, palciaky a kompresne ponozky od Majkyho babky :)

do chvile kym Cibko stlaci spust fotaku to je skvele - vsetko potom by vypadalo ako salto mortale, ktore by mohli pouzivat poistovne ako priklad totalnej poistnej udalosti :) zlomenina spodiny lebecnej, pochrumane rebra, zlomene pedaly a v prilbe zapichnuta karbonova palica titanovym hrotom ......... :)

jedine pozitivne by bolo ze pod kopcom by stal usmiaty Stupi a tesil by sa ze ma odomna pokoj :)

ale ja by som ho chodil strasit do snow :)ako nocna mora

Cibo povedal(a)...

Marek, btw na lyziach sa nepouzivaju pedaly, sorry ze ta musim opravovat ;-)

ale bol by si skvely objekt na fotenie, retro teraz leti. Chce to iba trochu gule a tie mas. Za tu slavu ti to nestoji?

SHOCKER :) povedal(a)...

Andrej,,,,,,, stoji mi :) navrhujem urobit prirucku fryrajderov s nazvom : "Tadial cesta nevedie" .......vytiahnem zo skrine najlepsie kusky, ty zober silny fotak s tucnym objektivom aby som sa do toho vliezol a buduci vikend niekde v tatrach alebo inej exotickej lokacii ideme na to :)......ukazeme svetu dze ma baran podvozok :)

/gabo, toto je take vychodniarske prislovie, podobnost s Tvojim priezviskom je cisto nahodna a nezaklada sa na charakteristike postav ani charakterov a neobsahuje ani skryty odkaz na ludi s podobnym menom/ :)

Mozeme zobrat aj kameru a na filmovom festivale Hory a mesto vyhrame prvu cenu ... urcite to bude nejaka dobra horska slivovica alebo horec.....

Tak tu slivku potom predame a peniaze prepijeme :) co ty na to cibko?