12. 3. 2009

Giant Columbia

Najprv som si myslel ze je to zly vtip, potom ma napadlo ze hadam pro-tour team Columbia (byvaly HIGHROAD - nastupca T-comu) pouziva nejake prototypy od Cervela vo farbach Giant (podobne ako Jan Ullrich kedysi jazdil kolo Walser vo farbach Giant T-comu - resp. to iste casovkarske kolo co Filip jazdil pod nazvom Cucuma Walser).

Ale trosku som sa dnes pohrabal po internete a nasiel som ze to dizajneri z Giantu fakt myslia vazne. Takze po strasidelnom Cervele P4 prichadza nove monstrum v strieborno-ciernej kombinacii o ktoreho kvalitach ani aerodynamike nemoze byt pochyb - skor si myslim ze jeho nekompromisne tvary maju prisny vyznam a ucel. Takto nejak vypada asi tvrdy zavodny stroj aj ked neviem ci to bude mat komercny uspech.....:)

3 komentáre:

Cibo povedal(a)...

Ten disk vyzera na Zipp Sub-9, o ktorom na pisu, ze ma negativny drag, tj. za urcitych okolnosti ta tlaci dopredu. Dobre, ze?

Palo povedal(a)...

Az na to sedlo Selle Italia to podla mna vyzera dost kozmicky. Kapitan Picard by sa za taky stroj nemusel vobec hanbit:) To ale znamena ze dizajneri Giant su o krok vpred a predvidaju trendy buducnosti kedy cesta na Mars bude hlavnou casovkou na Tour de Milky Way. No ale aj v tychto casoch bude u nasich pra pra pra... pra vnucat dizajnovo vyhravat Cibkova de Rosa King:))

Cibo povedal(a)...

diky pali, to som chcel pocut :-)))