22. 3. 2009

Ešte raz Vrátna

Áno, viem, že prvý jarný deň si predstavujete ináč. Hej, hej, už sa tešíte do Chorvátska, jasné. A ja by som už mal konečne trénovať, lebo za dva mesiace tu máme Senec.

Ale, taký sneh, ako bol včera vo Vrátnej, predsa nemôžem nechať paštekárom, lebo kedy bude ďalší deň like this?

Opäť som aspoň na jednu jazdu vzal foťák a vyšli z toho pekné fotoz - Miro Vich všetkým ukázal ako sa diktuje, a pätnásťročná Veronika jazdila ako malá kráľovná.





Fotoz by me. Celý album - click here. Enjoy ;-)

7 komentárov:

cupko povedal(a)...

nice, like this :-)

SHOCKER :) povedal(a)...

nooooooo pekne pekne Cibko....len som zvedavy ked Tvoj gulervuci fotak a este skvelejsi talent na action photos zazijem v praxi na kole....fotky z Myjavy boli uzasne a chcelo by to pokracovanie...mal by si konecne tej namyslenej Navratilovej ukazat ako sa ma fotit skutocny velosport :)

osobne Ti v tejto chvili slubujem ze fotky poslem do agentury Cor Vos a ako sef umeleckej agentury ta budem predavat dalej.......BERIES???

/len nefot stupiho lebo nas nevezmu ani do tlacovej agentury v Bhutane :)/.....maximalne do nejakeho madarskeho hambateho casopisu propagujuceho eroticke zabavky mensinoveho publika :)

SHOCKER :) povedal(a)...

Pe Es - samozrejme nikdy by som si nedovolil chciet po Tebe aby si nepretekal a venoval fotografovaniu ale nejake pekne fotocky z treningu mozeme spravit...

mam hned aj prvy namet : budem ucit stupiho ako sa treba pretlacat na ceste -------------- :)
uvidis, za fotku stupiho letiaceho 40km rychlostou do nedalekeho rigolu dostanes ty pulitzera, ja oskara za scenar a stupi dostane zlaty globus za najlepsi herecky vykon :)

STUPKO-BERIES :)))))))))))

Cibo povedal(a)...

som rad ze sa ti pacia, vazim si to o to viac, ze viem aky "pozitivny" vztah mas k zimnym sportom :-)))

neboj, niekedy este dojdem fotit aj na triatlon, nemozem si ta nechat ujst na tvojom krasnom plasmatic-u :-)

Anonymný povedal(a)...

Andrej pekne si si to zasa raz uzil ....

NASA povedal(a)...

Kam zmizla ta krasna De Rosa s tymi kolesami z Lidlu?

Cibo povedal(a)...

vyser si oko!