29. 9. 2009

Duatlonovy otaznik vyrieseny :)

....bolo to velmi napinave.....celu sezonu sme sa s mojim placho-introvertnym kamaratom Majkym bili o to kto v konecnom dosledku vyhra slovensky pohar v duatlone.........


Stastie tentokrat prialo Majkymu, ktoremu tymto oficialne blahozelam k meninam a ktoreho Triklub v konecnom bodovani nakoniec trosku usiel mojej Supernove. Bol to boj, krv striekala vsade mozne, bolo to tesne, este pred trencianskymi teplicami kde som vsak uz kvoli zdravotnym problemom nemohol nastupit....a to sa vlastne aj Supernove stalo osudne, kedze som nedokazal prispiet v zaverecnom boji............a tak nam pastekari z Triklubu usli o par bodikov.... /konkretne o 8147 :)....aaaaale 20miesto je tiez pekne...fsak? :)





Takze TT a DT sezona je za nami, tesim sa na zaverecny pripitok...
...s mojim placho-introvertnym brachom Michalom V. :)

NAZDAROVJE :)

3 komentáre:

SHOCKER :) povedal(a)...

Podotykam ze tato fotka urobena v krompachoch vobec nevystihuje obsah sms co boli odoslane mojou rukou z misovho telefonu :) aj tak sme boli nadrati jak rite :)
- ani janci R si nic nepamata :)

Cibo povedal(a)...

Majkymu tento rok ocividne vychadza presne podla predstav - Triklub najlepsi v triatlone, duatlone, aj zimnom triatlone, okrem toho skvela organizacia pretekov v Cunove, nehovorim o Misovej uzasnej kamaratke, vydarenych zurkach, a dalsich osobnych aj skupinovych uspechoch. Nuz teda Majky, congrats ku vsetkym uspechom aj k vcerajsim meninam :-)

Stupi povedal(a)...

Andrej oprava, nie v zimnom triatlone ale v cross triatlone