1. 10. 2009

Marin Stelvio D-A - kraaaaasa legendy

Tak som sa v ramci liecenia poflakoval po nete a nasiel stranku u nas uz skoro zabudnutej legendarnej firmy MARIN - pre mna trosku osobna zalezitost lebo v case ked sme si skladali po srubke prve horske bicykle, a dlhe roky som jazdil na sracke na ktoru by priemerny junior z dnesneho startoveho pola ani nekukol :)))))))) Ked sa kuknem do depa na akych raketach jazdia deticky ktore ani netusia co vlastne pod ritou maju :)Kazdopadne kamos si vtedy zadovazil Marin Nail Trail na Deore XT a vsetci sme mu ho kruto zavideli - takza kultovka, bez sance zohnat a vlastne toje asi aj jeden z mala Marinov s ktorymi som sa osobne stretol.Ale dnes som nasiel toto......................a ja vazne uvazujem ze ked sa konecne dosporim tak skusim sa pozriet tomto krasavcovi :) Vsak mu to pristane ?

2 komentáre:

Cibo povedal(a)...

Krasna vecicka, tiez si pamatam rok 1990 a nastup MTB, ja som jazdil Mongoose, kamos mal prave Marin, neskutocne som ho zavidel.

Este jedna vec - som si vsimol, ze odkedy som v Chorvatsku predstavil DeRosa model 2009, vsetci davaju biele SLR a omotavky ;-)

SHOCKER :) povedal(a)...

ja som si zas vsimol ze odkedy som pred malajziou predstavil Plasmu v bielom kabate s bielym slrkom tak cibko urobil bielu derosu a potom vsetci zacali davat biele slr-ka a biele omotavky :)