16. 9. 2009

Ironman Wisconsin 2009

Petrovo ohlédnutí (8): IM Wisconsin - prevzate z webu zeleznak.cz

- informacie o tom ako sa potrapil Kajo Dzalaj budu coskoro /dufam/ :)

Petr si po studeném martyriu v Teplicích zaletěl do wisconsinského Madisonu pro havajský slot 2010. To byl jistě jeden z cílů, ten druhý, útok na podium nevyšel… Kdo zažil ráno na jezeře Barbora se ani nemůže moc divit. V tomto kontextu Petr zajel výborně.

Jak se na Tvém výkonu v Madisonu podepsalo MČR v Teplicích? Podle časů jsi měl solidní plavání, ale kolo a běh jako by postrádaly jiskru.

Podepsalo se asi víc, než jsem čekal. Bylo to zejména krutými podmínkami, které tam panovaly při cyklistice. Přece jen si termoregulace vzala asi hodně energie. Navíc jak Žďár, tak Teplice nebyly asi nejlepší přípravou na Wisconsin, kde panovalo vlhkých 30°C a prudké slunce. Plavání bylo super, po 800 metrech jsem dotáhl skupinu před sebou a do konce už to bylo v pohodě. Na kole jsem ztratil, bohužel, na začátku, kdy se přede mnou zformovala skupina s McDonaldem (odskočil mi v depu). Dal jsem přednost svému tempu, ale tato skupina nakonec pohromadě dojela až na čelo a vydržela až téměř do depa... Já jsem se tradičně trápil sám, ale šel jsem zadrženě a plánoval rychlý maratón. Z 12. příčky po kole jsem to vytáhl do půlky na 7. místo (včetně předběhnutí Longreeho) a věřil si i na 5. místo. Na 25.km měale horko dostalo a zbytek závodu už byl boj o přežití. Nakonec jsem rád za 12. slot pro Havaj v řadě.

Psal jsi o komplikacích s dopravou kola, co se Ti přihodilo a kdy se to vyřešilo? Byl tím ovlivněn Tvůj výkon?

Přiletěli jsme ve čtvrtek večer a kola v pátek dopoledne, takže žádný větší problém nenastal.Co bys řekl o druhém a třetím závodníkovi v konečném pořadí?

Ani Němec a ani Estonec nejsou moc známí. Jak jsi je viděl?

Estonce jsem znal a moc mě nepřekvapil, s Ritterem jsem se seznámil až po závodě. Oba byli po plavání v té skupině přede mnou, takže jsem je vlastně ani neviděl…

Žiadne komentáre: