10. 9. 2009

Teplice vs. Podersdorf? .......part 2 :)

Neviem co to bol za debilny napad zakoncit sezonu takymto sposobom. Po navrate z Podersdorfu a naslednej nedeli stravenej v depe na Majkyho triatlonovom festivale som po velmi dlhej dobe zazil to co uz davno nie - svalovka - fakt hnusna, tazka, neprijemna svalovka. Tri dni som chodil jak pokazeny transformer a v duchu som hladal sposob ako Majkymu zrusit slubenu ucast na irone v Tepliciach. Lenze co cert nechcel, asi v stredu svalovka zmizla a mne zacali vrniet nohe a zacal som sa na tie vydrbane Teplice tesit :) Vo stvrtok popoludni nalozit po poslednom irone dokladne zablatenu a nasledne vyluxovanu Plasmu do auta a sup ho -smer Bratislava kde ma uz cakal nabudeny Majky s osudovym rozhodnutim dokoncit Teplice.

Kto by cakal ze absolvujeme bezny zavod, sakra by sa mylil lebo to bol vikend o vsetkom moznom len nie o triatlone :) Prusery sa zacali mnozit uz v piatok dopoludnia kedy som v slabej chvili dvihol telefon Karolovi Dzalajovi a este v slabsej chvili som mu slubil ze ho vezmeme so sebou -ale musi dosjs do brna lebo nas dost tlacil cas, chceli sme sa v pokoji pripravit na sobotny pretek. Karoly sa samozrejme cestou zo ziliny stratil , lebo sice v Iraku ho mozu vysadit nad Bagdadom o tretej rano, Karci vybali plnupolnu, nabije si samopal a za par sekund vie kde je sever a moze ist s radostou drancovat krajinu :))))) ale cesta medzi Brnom a Trencinom bola nad jeho sily takze sme z brna vypadli az o pol siestej - majky uz mal nervozny tik ze nejak sme to prekoucovali :) Naviac ked Kajo zahlasil ze sa potrebuje dostat len do prahy kde ho kamosi beru na nejaku Xterru :))))))))))))))))))))))))Ale mame Karciho radi, aspon nam sprijemnil cestu do prahy kopaniciarskym jontakom, akurat majky si nemohol dat lebo pilot silneho Ducata nemoze sosat lebo to sa udajne nesmie :)

Tazke mraky, lejak skoro vkuse pomaly sice smerom na zapad ustupoval ale cim sme boli blizsie k tepliciam tym to zase hustlo. Dovalili sme sa na check-in asi o stvrt na 11 ked uz odnasali celu prezentaciu prec ale nejako nas este odbavili a my sme na smrt unaveni zalomili v aute. S pocitom ze dost bolo pruserov, zajtra mame silny zavod.......................ha :) humor......... :)

Rano zme sa zobudili na strasnu zimu.......ale strasnu. Vonku pod 10stupnov, lialo jak o zivot, a ja som zacal Majkymu pomerne bez cenzury nadavat :) lenze ten blazon sa len usmieval a v duchu si hovoril ze to dnes bude sakra boliet. No toteda ano.....to bude....dosli sme na start a nebolo tej sily ze by som sa do tej zimy vyzliekol. Cas nemilosrdne plynul a start sa blizil. A ja nie aby som sa chystal ale siel som presvedcit organizatorov ze ked som zabudol prilbu doma, ze mi to nevadi ze mozem pretekat aj bez prilby............no to som na tom bol lepsie lebo Majky nechal doma jeden casovkarsky nastavec :) a to aj jelen vypada blbo ked ma len jeden paroh :)

Cele depo, priestory startu inak mali uzasnu vianocnu atmosferu, organizatori nalievali horuci caj, ja by som si hrkol aj punc, jedine co kazilo triatlonove vianoce bol ten dazd----keby snezilo, bolo by to poetickejsie, Ved teplota na to bola :)Ked sa uz zdalo ze je vsetko ok, narvany do neoprenu vo velkej pohode kracam k startu od auta, otacam sa kde sa zamotal Majky, a na to pocujem mohutne - Pripravit sa- pozooooor-staaaaaaaaart....

Sakra....odstartovali bez nas....to co je za uroven toto........predieram sa pomedzi mrznucich, moknucich sa divakov a skacem do vody so znacnou sekerou za poslednymi prsiarmi a v duchu sa udrbavam na tom kde asi je za mnou Majky :) este asi v aute, oblieka sa :) Skok do 20stupnovej vody bol ako balzam na zmrznute koncatinky....voda ako z katalogu, no enviromenatalny zazitok.....clapkal som sa tam vo velkej pohodicke az do momentu ked trebalo vyliezt z vody....strhal som zo seba neopren a ten pocit nikomu neprajem - ako by na mna niekto vysypal vedro ladu - ta moja tenucka kombineza komplet mokra bola jak ladovy plech....doobrych 10min v depe som sa odhodlaval vyrazit na kolo ale akykolvek pohyb bol ukrutny...Tam som zazrel majkyho ako nieco ladi na svojom novom diskovom kolese - nienie -nebluznil som, naozaj ho mal.

To bola ina story - Miso Kulich sa v depe oboznamil s faktom ze na jeho kolese je defekt - hnusny pocit, zazil som to v Embrune - Majky charakterovy typ hned zhodil svoje zadne kolo aby miso mohol pokracovat a neskor si vzal rezervne koleso - disk od otca Misa Kulicha - za co bol sice diskvalifikovany lebo prijal externu pomoc ale jemu to bolo aj jedno lebo na trat ho pustili - aby si mohol zavod dojst.....KAzdopadne disk sa nerymoval s Majkyho bicyklom takze ani nevystartoval - coho som zase trosku vyuzil ja a od baliaceho majkyho som vysomroval triklubacku vestu aby som sa uplne nepodchladil.

No bolo mi to akurat trt platne. Sice som uvodny kopec dupal jak o zivot aby som sa aspon trosku zahrial. Ale marne. Kukal som sa na nohy, ako krasne fialoveli, a po par km zjazdu som zastal lebo sa mi uz dost tocilo v hlave. Zase som sa rozbehol ale asi po par metroch som zas zastavil a sadol si na kraj cesty nech motanie prestane....ale akurat zima stupala a ked ma nabral nejaky organizator do auta tak som videl na teplomeri 10stupnov.........balime........

S nervami, smutkom, a trosku aj spokojnostou ze som nepodlahol blaznivej chuti pretekat som sa dostal az do priestorov ciela kde sa mi po podarilo dostat na oblubenu telesnu teplotu 37stupnov az asi po 4griotkach a polhodine vo vriacej sprche.

A tak som si siel uzivat zvysku zavodu ako divak. Dosiel Majky, dali sme si hermelin, ja som zapil griotkou a kukali sme zavod. Peto Vabrousek vypadal uzasne ale bolo na nom vidno tiez ze mu nie je horuco, Jirko Danek zliezol z kola na 150km kvoli defektu ale este dlho potom mal komplet modre pery, a my sme sa vytesovali z toho ako uzasne to bezalo Misovi Kulichovi...... Ten sa nakoniec dostal do ciela na stvrtom mieste a vsetci oslavovali Majkyho ako hrdinu dna ktory sa obetoval pre sampiona :) Majky - respect :)

V cieli sa to uz zbieralo, my sme papali griotky -strasne dobre je to...mnam.....len jej v tom bare mali malo lebo po mojich drancujucich najazdoch som im vyslopal vsetku :) Vsetko sa uz chystalo na futbal a ja som vduchu tuzil aby sa vo dverach zjavil Kajo Dzalaj lebo ked vyhrame nad Cechmi, bude dobra kazda ruka :))))))))))) Moje modlitby boli vyslysane a Kajo dosiel, mohli sme sa venovat fuciku na plne hrdla :)

Skoncilo to sice spravodlivou remizou ale slovenska vyprava doplnena o strateneho syna slovenskeho triatlonu - Ivana Brucka ktory do Teplic prisiel priamo z Barcelony kde prave zije.
Sedeli sme dlho do noci , debatovali o vsetkom ale kazdopadne napriek velmi nepodarenemu vikendu co do pocasia a pretekovych uspechov to bolo zakoncenie sezony na velmi vysokej urovni....

Tesim sa na sezonu 2010 :) a mam pocit ze nie len ja.......

PS -Kajo, vsetko dobre vo Wisconsine....ukaz im dze ma baran podvozok :)

5 komentárov:

Jozef Vrábel povedal(a)...

Mišo - rešpekt - si fakt triatlonový gentleman. A ty Marek, zase triatlonový blázon :-).

SHOCKER :) povedal(a)...

no lebo ty si z tych normalnych :)ze? :)

Anonymný povedal(a)...

Marecek a vsetci tam pritomny, velka vdaka za velmi prijemny pretek .... Karci drz sa v US... :))))
Kilo

Unknown povedal(a)...

Marek Diky, ze si sa moc nerozpisoval o ceste z Brna. Karol

Unknown povedal(a)...

No tak Amici sa nezapreli. Boli sme sa vyklusat a konecne som nasiel obchod kde som zohnal baterky do MP3ky a borec mi to nepredal, lebo som nemal tricko. A vcera zase nam nechceli predat vino lebo sme nemali ID karty :-)
Pozdravujem na SVK. Karol