13. 9. 2009

1.Metaxa Award Ceremony Batovce 2009 :)

...chaaaaaa....lenze co vsetko predchadzalo pruserovym triatlonom na konci leta?
BATOVCE 2009 :)

Minuly rocnik sa mimoriadne vydaril po vsetkych strankach, vela sa sportovalo, vela sa oslavovalo, padalo velmi vela druhov napojov do mojho bruska a v nedelu ked som sa pokusal o navrat domov, modlil som sa aby ma nestretli cliftoni lebo keby ze mi daju dychat, zoberu mi aj rodny list :)

Toho roku to bolo pre mna pomerne komplikovane lebo v piatok som sadol do auta o 4tej hodine rannej -smer Namestovo - a nazad do Humenneho a potom o 19tej vecer smer Batovce. Dosili sme s buducou p. Balazovou po 1hodine po polnoci v podstate uz po predohre k sobotnej zurke, vsetci uz spali tak som zalomil aj ja. Bol som prave na plazi, strasne krasna brunetka mi niesla taky napoj co z neho trcali daznicky a nemala na sebe nic len taky havajsky veniec a sepkala mi do ucha- marecek , daj si............daj si..............daj si........znelo mi to jak nebeske harfy...na co som otvoril oci a zbadal pravdepodobne este nie celkom triezveho majkyho jak mlati do mojho auta a silnym hlasom hulaka - Vstavaaaaaaaaaj ty ............ :) hovado pastekarske....tak mi pokazit rano...a to pritom do startu boli dlhe 2hodiny...som mohol este bumbikat ....Ale volky-nevolky som vstal, namiesto ranajok sme si s majkym hrkli po dve slivky a zapocali pripravy na vopred prehrane preteky lebo sa mi tak strasne chcelo spat ze to nebola pravda...

O 10.00 bol start a ja som sa pustil do boja so zivlom a kopcom nadrzanych pretekarov. Celkom to slo len po par bojkach sa mi nejaky blazon zavesil za paty co mi po chvili prislo ako zasah do mojej intimnej zony. Tak stale ked sa tento dotycny priblizil - prask, kopacka do hlavy, po rukach, skratka aby vedel ze Marecek nelubi ked ho niekto rusi pri spanku /hoci plaveckom/:)Pri prebiehani do druheho plaveckeho kola som s hrozou zistil ze sa mi podarilo vyzivne kopat do Svetlanky Liparovej - Svetluska prepaaaaaaaaaaaaac, myslel som si ze je to nejaky triklubak :))))))tak som v utocnom style akosi nepokracoval...nejako sme sa vsak docapkali az do ciela a po prvych km na kole som zistil ze dnes to proste nepojde, ...hlavicka mi padala na riaditka a ked mi v druhoom kole dobehnuty majky usiel v zjazde, rezignoval som a siel som to dospat do depa :)

To ale zas tak nevadilo lebo kuknut si zapas KAROL -PALO takto nazivo bolo moc zaujimave. dufam ze sa mi nebude darit casto menit sa z pretekara na divaka :) Tiez bolo uzasne divat sa ako prebiehaju dalsie osudy pretekajucich partakov, ako sa s tratou bije Palko Namer- ktory este kazdopadne nepovedal posledne slovo v dlhych tt - skor naopak, ako uzasne leti do ciela Cibko, s akou vaznostou sa bije s tratou Majky, jak narastli bezecke kridla Matovi Holeckovi, a mnohi dalsi.....skratka je uplny zazitok divat sa na preteky kde clovek pozna skoro kazdeho.....a tak sme s Matkom Balageom tesili a triasli sa radostou ze mame dnes padla a ako sa vecer zlomime :)

Cele preteky nam prebehli ako vsetci viete uplne skvele a vsetko sa to zacalo hemlesit a pripravovat na vecernu party. Lubo Bogar, popredny trnavsky krasokorculiar, vytiahol kanady a ocelovu sekeru - povinna vybava na diskoteky v jeho regione a odisiel do lesa po nejake stromy z ktorych potom zalozil mensi poziar. Mato Balage chladil Metaxu ktoru vyhral v nitre od dalsich dvoch pacientov Marcela a mna, nejaky magor mi dal do ruky megafon co mi prislo ako uplne najkrajsia hracka celej sezony :) a party pokracovala do neskorych rannych hodin - konca som sa vsak nedozil lebo cestou na diskoteku som sa po dazdi trosku smykol, zrubal som sa do bahennej mlaky a rozhodol som sa ze tam ostanem nafurt :) Kazdopadne Batovce splnili svoju nenahraditelnu ulohu spolocenskeho tmelu spriaznenych klubov a mam pocit ze cim dalej viac sa naplna moj minulorocny pocit ze robime triatlon len preto aby sme sa mohli takto po pretekoch vysantit....

HOSI, BOLO TO SKVELE....VIVAT BATOVCE :)

PS- kvalita fotiek je znizena lebo som to fotil na film ktory uz bol stary a este som ho aj vypral :)

5 komentárov:

Palo povedal(a)...

V blahej pamäti chyrujú reči o Noci bátoveckej 2008, a toto je prvá písomná zmienka o tej z 2009, no dúfam, že rok 2010 už bude písať aj moju aktívnu účasť ;)

Stupi povedal(a)...

Neviem si pomoct ale Miska na tej fotke vyzera ako keby pytala peniaze na cuco.
Pali ved ty si uz chronicky saboter vsetkych party.

Anonymný povedal(a)...

saboter sice sabotuje vsetky chlastacky ale ked treba pomoct urobit pretek tak pomaha a robi vsetko pre triklub narozdiel od niekoho ineho

j

Palo povedal(a)...

Podla mna skor ako keby ju ziadala o ruku, ale kazdy si tam vie najst to svoje :)

Cibo povedal(a)...

:-) 2010 uz teraz sa tesim