7. 9. 2009

PODERSDORF vs. TEPLICE - ironmany pre uchylakov :) part 1


Cele to bolo vymakane ako vzdy do poslednych detailov, forma naladena, EPO, CERU , krvny doping, rastovy hormon, kokain, heroin, vsetko som zodpovedne nasypal aby som bol saaakra rychly a v jeden krasny piatkovy den som sa vybral kusok od Bratislavy na oblubeny ironman do Podersdorfu.....Vonku uzasnych 30stupnov, voda teplucka, svaly mi brneli jak dve trafa pod napatim, v zaludku mravceky robili teambuilding pre sobotny vykon, pri prezentacii som sa este hecol s Jancim Strangmullerom a potom este vecer pri pivku s Pepom Svobodom...s ktorym sme urobili aj take jedno propagacne kolecko v okoli podersdorfu aby sme demonstrovali Fruhwirtovi a spol, obrovsku silu vyzarujucu z dvoch najkrajsich bicyklov v Ceskoslovensku :)Este sme si s Pepom vecer pri pivku slastne mlaskali ako si vyhrejeme kosti v sobotnom zavode, taktika bola - cakame sa vo vode a na kole pojdeme spolu aby sme dvojhakom rozbili vsetkych rakusakov.

Sice predpoved pocasia nemilosrdne diktovala ze to bude pruser, nic tomu nenasvedcovalo....este o 3h rano som sa zobudil na to ze nemozem spat lebo mi je strasne horuco a hviezdy svietili tak ze to hadazlo tiene....slastne som si pukol do spacaku a usnul...:) O 4rano som sa zobudil na strasnu ranu....vravel som si ze asi nejaky nadrbany rakusak hadze petardy...ale omyl...nadrbana perinbaba zase hresila ze Jakupko si neurobil svoje manzelske povinnosti a pustala na Neusiedler See strasidelne blesky ...do toho vietor a dazd.... myslel som si ze sa mi asi sniva....tak som si do toho spacaku este raz pukol a skusil usnut...lenze zrazu dalsia rana a s mojim dvojtonovym bytom na kolesach to zakolisalo...tak som sa definitivne prebudil...

Vulgarnym sposobom som absolvoval pozdrav slnku odkukany od cibka, pozdravil som sa slnku tak ako si zasluzilo...Videl som zdesenych pretekarov jak pobehovali okolo krutiac hlavou ze to nemoze byt pravda...Z dalekeho amplionu sa uz ozyval moderator ktory spolu s DJ-jom sa ukajali na pustani pesniciek typu - Its a raining man...halelujaa....alebo potom bol Red Rain od Petra Gabriela, zabila ma pesnicka Aint no sunshine....ktora zaznela prave ked som s placom na krajicku tlacil plasmu do depa - teraz neprehenaam - cez 10cm kasu vody a bahna..!!!

Ked sa mi podarilo narvat do neoprenu a odtapkat sa na start, zacitil som ako by ma Perinbaba vyfackala mokrou hanrdou ktorou prave pozmyvala Jakupkovu komorku....cakali nas tucne mozno viac ako meter vysoke vlny,necely kilometer do vnutra jazera, kilecko nazad a to cele 2x.
Start bol pomerne humorny, lebo kopec ludi - udajne prihlasenych bolo okolo 600- do poslednej sekundy netusilo ci to fakt organizatori mysleli vazne....Mysleli....Tak som sa pustil do boja so zivlom...po par metroch som sa postavil a kukol pred seba ...obrovske masy vody sa na nas valili, topili sme sa tam jak maciatka co ich nik nechce, a mne nejak prisla na um Majkyho myslienka po almere kde tiez boli pekne vlnky ale nie az take - Vraj sa s nimi hral, chytal rytmus a ono to potom slo...hoooore doooole spliechalo to , hresil som ale nejak sa to darilo, miestami som nevidel 2metrovu bojku hoci som bol priamo pri nej, parkrat ma otocilo okolo vlastnej osi ked som netrafil vlnu...skratka surfing jak vysity...

Vybehol som z vody okolo 1.20 co sa mi zdalo celkom v pohode, zvlast ked som v depe zazrel bajk Matka Holecka ktory mi na 3800vie nalozit aj 10minut....tak somsa potesil a vyrazil na kolo...a tu zacal dalsi pruser...mal to na svedomi vietor ale v tej najuchylnejsej podobe :)

Neschopnost usoferovat 100mm rafiky vo velmi prudkom protivetre bola pre mna velmi prekvapiva...neskutocne ma hadzalo, plapolal som tam jak vlajka EU na obecnom urade v Udavskom a snazil sa nepadnut niekomu pod kolesa...miestami sa dalo ist 60km v hodine co som si vychutnal...Prve kolecko trapenie ale za 1h 17min co vychadzalo na cas pod 5.20...potesil som sa mastil dalej....ale co cert nechcel prisiel zase dazd....v kombinacii s vetrom velmi prijemna vec...uz som toho mal plne kecky ale stalo sa nieco co som absolutne necakal. :)v Cieli na mna zahulakali dvaja bratia zo supernovy - CIBKO A PRINCEZNA :) skoro som zrazil tu babu co mi podavala jontak kriciac na mna ze je to kola....klamarka jedna :) fuzata :)

Ako keby ma niekto napichol na infuziu, zacal som zase tlacit do pedalov , na silny bocak som si zvykol, sice mi odchadzali svaly na lavej strane tela z toho ako som jazdil nakloneny do strany oprety o neviditelny prud vzduchu.Na konci 3okruhu ked som mal uz retaz suchu ako martini som nutene a proti pravidlam prijal externu pomoc - miro mi nastriekal na retaz cibkovu penu na holenie co sa nakoniec ukazalo ako super olej - takze sa mi to cele podarilo dokoncit na urovni 5h. 30min :) ....moc som sa potesil lebo niekolkonasobny vitaz Fruhwirth tam siel kolo 5.06.

Kedze v depe bolo este furt vela cm bahna, nedoprial som si tradicnu 10minutovku na trave a hned som vybehol na maraton :) na moje prekvapenie to slo uuuuuuplne skvele :) podla medzicasov to vychadzalo na 4.05-4.10 co ma tesilo lebo by to bolo furt pod 11hodin co na takej trati je pre mna uspech...lenze vynalozena energia na kole sa ukazala ako chybajuca a cca na 30tom km mi najprv odislo brusko, potom nohy, a nakoniec aj hlava tak som sa do ciela dosmatlal az o polhodinku neskor ale stastnucky a spokojny ze som to prezil s pocitom ze nikdy viac uz v roku 2009 nepojdem na start som slubil majkymu ze o tyzden dame TEPLICE .......:)
Ale o tom ako Teplo bolo v Tepliciach az next time :)

3 komentáre:

Jozef Vrábel povedal(a)...

Ty si proste IRONMANIAC.

Palo povedal(a)...

To teda hej ved si len vezmi ake pridrbane pocasie vsade bolo. Malajzia-drbnute vlhko, Moravian to bol pridrbany dazd vietor kosa... Klagen- to neviem ale tusim tam bolo akotak... Slovakman- tak to bolo tiez na picinu- hnusny dazd a kosa Podersdorf netreba komentovat, a Teplice nechcem predbiehat report ale aj tam bolo drbnute pocasie... Ja by som sa asi na kazdom z tychto prekov na to vykaslal...

Jozef Vrábel povedal(a)...

To som si myslel aj ja, že ironman v zime a daždi je hrozný, ale po tejto sezóne som zistil, že zima a mokro je to, čo mi sedí - je to len o motivácii. Zdá sa, že Marek (Ironmaniac) bol motivovaný túto sezónu už veľa-krát :-).