15. 6. 2008

Triatlon Trnava - dobre svetlo

Boyz & girlz, predtym, ako sa budem venovat vasim uzasnym vykonom, sa musim podakovat Andrejovi Orlickemu za to, ze tento krasny pretek vobec vznikol. Moja ucta samozrejme patri vsetkym z Triatlon Team Trnava, co mu pri tom pomahali, a tradicne Vladovi Baronovi za vyborny komentatorsky vykon a hudobnu produkciu (dufam ze ACDC bude aj na Slovakmanovi ;-)).

A teraz k tym vykonom: Sportovu hodnotu si nedovolim komentovat, jednak som nepretekal, jednak uz Majky stihol napisat reportaz na www.triklub.sk. Z pohladu fotografa vsak musim povedat, ze ste skvele zapozovali :-) fakt som mal tentokrat tazku robotu, ktore fotoz vybrat. Cely album najdete >>>tu<<<, kto chce full-res alebo print, staci sa ozvat. Enjoy ;-)





Milujem Gundersenovu metodu, lebo ked vyleziete z vody, tak neposkacete hned na bajky a neujdete mi zo zaberu. Takze tentokrat som si vas, mile pasteky, vychutnaval aj nadalej. Jednoducho som mal vcera portretovaci den a vy ste mi to uzasne ulahcili.






Pri nasledujucich zaberoch som si uvedomil, aky je triatlon pekny sport. Ako ze sa je na co pozerat. - Girlz, neviem ako to robite, ale robite to dobre ;-)




Tak a teraz naspat k pretekaniu: Na rychlych strojoch to bolo od vas dramaticke. Nepochyboval som ze Balu je na tom dobre, ale kto cakal, ze urobi priemer 42 km/h?




Mojimi favoritmi na behu boli Ada s Matom, hlavne kvoli krasnym zelenym dresom. Ale vlastne ste boli vsetci uzasni, I love you, mile pastecky :-)






Na bednu sa nedostane kazdy, o to viac ma tesi, ze tam tentokrat stali Mirka aj s Kikou, ktore odchadzali ovesane cenami. Ale uzili sme si to myslim vsetci :-)


Najblizsie sa uvidime tusim v Batovciach, have fun ;-)

4 komentáre:

SHOCKER :) povedal(a)...

vsetkym silno gratulujem -az mi je luto ze som tam nebol ale sem tam treba aj oddychnut :)

Co ma ale desi je kombinacia CIBKO-FOTAK......fotky su sice absolutne uzasne - pekni ludia sa pekne fotia jako hovoria klasici , ale neviem sa dockat kombinacia CIBKO-DErosa.... :)
no naozaj fotky su skvele a nemozem sa zbavit dojmu ze andrej bude nejako pozitivne zakliaty- na co sahne , to sa podari...skvely fotoreport Cibko- parada :)

ale pozor pasteky - poviem vam len jedno slovo - MORAVIAMAN.......

:)

Stupi povedal(a)...

Skvele si to Andrej zdokumentoval. Dokonca som sa aj ja dostal konecne na fotku :-)

Cibo povedal(a)...

Stupi, ked chces byt castejsie na fotkach, potrebujes 2 veci - pekne prsia a okruhly zadok. Prihlas sa ked budes vyzerat ako Gun Rita, urobim ti kalendar ;-)

SHOCKER :) povedal(a)...

Andrej, nebud zly na Stupika, je to krasny clovek, aj ked je z Lubovne- on za to chudak nemoze, nejaka Gum Rarita uz je vybehovy model-aj ked uznavam ze stale funkcny zatial co Stupi je prototyp triatlonoveho terminatora, protoplasmaticky model TT 007 SL :)s hyperaktivnou operacnou pamatou ktora ma len jedinu chybu - ked sa zasekne, stupi zacne pindat na fsetko :)aj na to ze je pondelok :)