28. 6. 2008

Ironman Austria

Mile pasteky. Podarilo sa mi zohnat slot do Klagenfurtu aj ked na ine meno ale tam je strasne krasne, skvely zavod a uzasna atmosfera. Bol som tam pred rokom a poviem vam uprimne, dostalo ma to, je to velke, krasne, plne vsetkeho co triatlon moze ponuknut.


Mam pre vas taky napad, posadajte do aut, alebo inych vehiklov a pridte sa pozriet na super zavod. Okrem mna tam startuje aj Tamara, asi 15nitranov, tradicne chodia Kassasovci, Peciarovci, Baroni a podobne individua :) tak pohnite svojimi lenivymi zadkami a pridte.


Aby som vas trochu namotivoval, kazde auto ktore od vas pojde dostane odo mna ako bonus cely krasny velky farebny oroseny silny rekes pivka :)


TAK CO??? :)


Premozte svoju vrodenu lenivost a dajte sa dokopy...Dame pekny vikend v Klagene :)
Uvidite naozajstny triatlon, namotivujete sa, nakupite nejake dresy lebo neviem ci p. Kalas vam uz poslal ten oranzovy overal :) a skvelo potrenujete v spolocnosti nas - pretekarov :)ha

3 komentáre:

Mates povedal(a)...

Keby to bolo co len o 200 km blizsie tak prideme urcite, ale uz keby som tam bol tak by som chcel aj pretekat, ale viem ze prihlasit sa je velmo tazke,po skonceni preteku je do dvoch hodin na druhy rok secko plne,tak vybavuj sloty a pasteky ta poprehanaju. (Tvoj chemopren extrem)

Cibo povedal(a)...

uvidime, maretschek, uvidime...

Kilo povedal(a)...

MArecek Ako napial MAtes startovat ano pozerat nie... Vymyslime nieco so lsotami a bude...