1. 6. 2008

Senec - prvý triatlon sezóny

V podstate o nič nešlo. Majstráky budú až v Šuranoch, teda aj body do Slovenského pohára zo Senca zrejme nebudú v konečnom dôsledku rozhodovať, ani preteky olympijských nádejí sa tentokrát nekonali. Napriek tomu, Senec vždy mal svoje čaro, ktoré je dané jednak blízkosťou hlavného mesta (a teda pre mnohých v podstate domovský turf), jednak účasťou (tento rok viac ako 150 all inclusive), ale hlavne je to prvý triatlon sezóny, takže priestor ukázať čo sme v zime natrénovali ;-)

Boli tam všetci, ktorí tam mali byť, samozrejme v prvom rade Triklub a Supernova ;-), komplet operáci na čele s Palicou, džejenťáci vrátane Kajlíka, trnaváci s Orličákom, pauzu medzi dlhými triatlonmi si prišiel vyplniť aj Filip, ďalej martinčania, levíčatá a čo ja viem kto ešte.

Ďalej to nebudem obkecávať, fotky povedia viac, komplet galéria je >>>tu<<<. Fotila Veronika.

Z biku pochopiteľne veľa fotiek nie je, ale zato mám jeden silný zážitok. Vyplával som totiž kúsok pred Peťom Mosným a vedel som že mu to tento rok ide, nuž reku počkám a trochu sa spolu povozíme. Kým sme sa vymotali zo Senca, Peťo bol pri mne a čo sa dialo potom doteraz nechápem. Peťo založil 53-13, roztočil kadenciu 100 a takto pridrbával asi minútu. Potom odstriedal, skúsil som udržať tempo, ale za 15 sekúnd mi kyselina mliečna začala striekať cez uši, tak som odradil na 53-14, že reku nemusíme sa vyšľahať na prvých kilometroch.


Peťo si to všimol, kričí mi že striedaj, tak som šiel dolu, a snažil sa uvisieť v háku, prirodzene opäť na 53-13x100, a hovorím si že to asi dnes nebude sranda. Aj tak bolo - teraz by som totiž mohol urobiť 10x cut&paste, s tým že pri každom striedaní som myslel že potratím nohy. Prehučali sme okolo Princezny, Štupiho, Kila a nejakých ďalších ktorí na hák nedostali šancu, a na 12km sme už mali druhý balík. Boyz, keď niekto máte vysoké sebavedomie, niekedy si to s Peťom vyskúšajte ;-)



Medzitým už open a juniori išli na beh, enjoy our beauties - Mirka, Sisa, Kika ;-) Btw, Mirka, congrats' k 2.miestu v juniorkách!



No a už tu boli rýchlonohí fešáci z elite:


Vyhral podľa očakávania Palica pred Filipom a Orličákom, Kajlík bol štvrtý!!!, Peťo Mosný siedmy!!! V cieli bolo dobre, hlavne rýchlo do tieňa a veľa piť a podľa možnosti neskolabovať ;-)



Boyz&girlz, dúfam že ste si to užili rovnako ako ja. Výsledky nájdete >>>>tu<<< Gratulujem k výkonom, v pondelok sa vidíme na tréningu!

10 komentárov:

David povedal(a)...

Pekne fotky :)

Cibo povedal(a)...

fotila werona, pekne jej to islo :-)

wero povedal(a)...

že dik...som rada že bolo aspoň pár použiteľných...
weron(ik)a:)

Cibo povedal(a)...

wero, si talent, to musis dalej rozvijat ;-)

wero povedal(a)...

no s tým by nebol problém, len si musím nájsť sponzora na foťák:)
alebo predám Igorov bike?:)

Mates povedal(a)...

Icov bajk? a predať? tak to by si chodila s fotakom ako marketa navratilova s cor vos. mala by si canon eos 1 a asi pol metrovy objektív a sofera na motorke gratis.

wero povedal(a)...

No ja si skôr myslím že by som bola mrtva, keby si Igor nenašiel svoj bike vedla postielky:)

Cibo povedal(a)...

Wero, neboj sa toho! Timovy fotograf na motorke by sa nam zisiel. Icovi to nejako vysvetlime ;-)

wero povedal(a)...

:)alebo že by ste ho nahovorili mať namiesto biku motorku?
potom by ho ale už nikto z vás nikdy nedobehol:)

Cibo povedal(a)...

...ani na biku ho nikto nedobehne, takze je to vlastne jedno ;-)