2. 6. 2008

Ta nebolo to zle

Sezona zacala - aj ked ja uz som si nieco toho roku zapretekal ale vikend bol tradicne skvely :)

Mam na cely pretek dva pomerne protichodne nazory - jeden z nich je ze to ze sa pretek kona v Senci je jeden strasny pruser, lebo arogancia a hlupost okoloiducich ktoru som stretaval na kazdom metri preteku-s vynimkou plavania - aj ked aj tam jedna ryba na mna z dna jazera kukala velmi pofiderne :) asi preto ze sa mi nechcelo holit :)
No od kedy som sadol na bicykel , netusil som ze dokazem za 65minut zo seba vychrlit tolko vulgarizmov na adresu obyvatelov -hlavne autoobyvatelov senca - jeden priklad za vsetkych - ked sme asi v druhom kole v baliku s Mr. Krajcikom -co sa ma ako moj oblubeny chemopren drzal jak keby ho za to platili :) - btw- skvely si bol Mato :) - a s Mr. Stupmajstrom ktoreho pobledle lica a strhane rysy ma bavili viac nez cokolvek ine - sme sli pomerne rychlo- lebo vsak sme rychli krasni ludia - nejaky drbo si to svoje vytuningovane 30rocne auto nasmeroval rovno na nas - zjavne sa tym bavil lebo tesne pred nami to strhol zase na svoju stranu s usmevom- ako nas preplasil- este ze som mal bielu prilbu -aspon nebolo vidno ako som zbledol..............a v brusku sa mi skoro vzburili ranajky.....hm

A tychto hot chilli momentov bolo viac najma na krizovatkach kde Sencanom a inym zvieratkam bolo najdolezitejsie dostat sa co najskor k hamburgerom a pivu a kaslat na to kolko blbych otravnych triatlonistov sundaju dole.
Pokracovanie na behu uz nebudem opisovat tak kvetnato lebo by som naozaj musel byt silno vulgarny a to Andrej nema rad :)

Napr : Stoja naproti mne dve prudko tucne ciganky , v ruke dajaky parok a aj ked som sa vselijak snazil naznacit im ze tu pretekame, nepodarilo sa mi ovladnut sa a tak som im vynadal -a to velmi farbisto :) - moja kreativita zase zaznamenala uspech - Slota by mi dal cestne clenstvo v SNS a Kotleba by ma zvolil prezidentom Slovenskej pospolitosti - dozivotne _:) Samozrejme podobnych -fanusikov- bolo po trati ovela viac....

Nevdojak som si spomenul na uzasny pretek -maraton okolo siravy kde na trati nie je chvalabohu ABSOLUTNE NIKTO :)
a ak nahodou tak len nejaky rolnik ktory tvariac sa ze vezie seno - prevadza zo sobraniec do secoviec tlupu obyvatelov z bangladesa a tadzikistanu :) a ten sa bud tvari ze tam ani nie je alebo povzbudi cloveka v dobrom umysle vetou - Co ši , šaľeny? :) Na co to robiš? :)

skratka zle - zle -zle..............jedno stastie ze nebolo viac startujucich a este vacsie stastie ze sem blbou nahodou nedosla ziadna hviezda lebo trapas galaktickych rozmerov

Ale je tu aj druhy pohlad na vec a to :)
Tradicne je to velmi pekny pretek , na krasnom mieste , v uzasnej kamaratskej atmosfere, trate su velmi v pohode - az na okoloiducich a nas najvyssi Mr. Jurasek, tradicne urobi pretek na ktory sa oplati prist. Za co mu patri velka vdaka.
Okrem toho tento rok som naozaj necakal ze skoncim v senci ale zdravotne problemy a porucha na aute mi nedovolili startovat na polke vo Viedni a stalo sa to velmi dobre , lebo taka koncentracia kamosov, skvelych a krasnych ludi sa v mojom kazdodennom fungovani moc neopakuje.

Takze matematicky sumar by mal byt na NULE po zratani plusov a minusov.
Pravda je vsak taka, ze zopar luzerov co nevedia co so sebou tak komplikuju zivot pretekarom nemoze zatienit skvely zazitok z uzasnej soboty.

Takze velka vdaka Vam vsetkym co ste tam boli........Cibkovi, Misovi, Mireckovi, Matovi, Andrejovi, Icovi, Stupimu, Filipovi, Jose Juraskovi a nenormalnej kope dalsich skvelych ludi......neda sa to tu vsetko menovat lebo jednak si to vsetko nepamatam a jednak uz musim ist na postu lebo tu mam upomienku za telefon.......zase...........hm...to je svet :)

See you SOON :)

9 komentárov:

Cibo povedal(a)...

Marek, na tie 2 ciganky som narazil aj ja, postavili sa rovno pred 2 kvetinace co zuzovali chodnik a ked som na nich krical (slusne) ze aby ma pustili tak ma akurat poslali niekam.
Ale pravdupovediac, keby ze to nespomenies, tak uz som na to zabudol, taketo veci rad pustam z hlavy. Nakoniec, aj tak ma najviac stvalo to, ze som opat raz vykapal na behu, ale za to si zrejme mozem iba sam.
Takze v hlave mi ostava iba pekna triatlonova party s 'krasnymi ludmi ', ktora potom este pokracovala vecer v Yukone, ale to uz je namet na dalsiu story, takze radsej koncim :-)

Mates povedal(a)...

ano bezal som(ak sa to da tvrdit) prave za andrejom,ked mu vbehli do cesty dve 150-kilové romky a tak v euforii vyvolanej endorfinmy,poslal som tieto dve stare ku... do pi.. a som na to hrdy.. bohuzial inak sa to asi ma slovensku neda.
Inak ten privlastok chemopren ma mrzi,uz sa ho nezbavim,ale pri pohlade na marečkov poklad od scotta som nechcel sklamat a daval som do toho vsetko a tak to na behu potom vyzeralo-kŕčovo :)

i4o povedal(a)...

Marek, ku tym "divakom". Ja som tam uz bol tolkokrat, Ty si tam uz bol parkrat :), vsak si vedel do coho ides. Tam to predsa nie je mozne ustrazit. Toto je svojim sposobom specialny triatlon. Nie upachteny beh, kde hladis iba sustredene na asfalt, pripadne chrbat konkurencie, ale tzv. socializacny beh, kde sa zoznamujes s divakmi, uhynas sa padajucim zmrzlinam, letiacim langosom, malym detom a nadvazujes priatelske vztahy s pani Hadicovou. Ked som si presiel bike, tusil som, ako bude ten slalom pomedzi auta vyzerat. Nevrav mi, ze Ty si nedokazal predvidat :). Prosto preteka sa az na hlavnej a ak sa to ponimas viacej ako adrenalinovy sport, mozes to na tomto preteku mat :).

SHOCKER :) povedal(a)...

Chcel by som este na svoje ospravedlnenie dodat jednu vec startoval som na casovkarskom kole preto ze sme ako vacsina z vas vie s Martinom Holeckom sli na stredny triatlon do viedne ale cestou sa mi pokazilo stahovanie okien-nedalo sa tym padom ani auto odparkovat a Mato dokonca spal v aute - preto som vedenie pretekov poprosil o moznost startu aj ked na bicykli nie podla pravidiel - po dlhom prehovarani mi to dovolili na vlastne riziko, ak by sa niekto stazoval, okamzite by som bol podla pravidiel diskvalifikovany - s cim som samozrejme suhlasil....ale skuste privriet oci a predstavte si 1000km po slovenskych cestach do senca a nazad je riadne sado-maso na to aby som sa na pretek len kukal..........

Sorry za tu rebeliu ale verte mi ze to nebolo myslene umyselne.... dik

Stupi povedal(a)...

Jaj tak z roznymi individuami stojacimi ci chodiacimi po bezeckej trati ktorych nezaujimalo ze sa tam ledva plazim a musim vynalozit kopu energie na kluckovanie pomedzi nich som mal aj ja skusenosti. Inak (toto bude zniet divne v mojom podani) sa mi preteky pacili az na moju neschopnost udrzat sa v haku za Andrejom a Petom.

SHOCKER :) povedal(a)...

stupko , neber to tragicky, udrzal si sa aspon mne v haku :)aj ked som myslel ze mi zase po pretekoch povies ze som sice dobry chlapec ale pritom riadny xxx :)

-pismenami xxx som oznacil vyraz ktory som sam velakrat pouzil na oznacenie autoobyvatelov senca, tym istym vyrazom oznacujem aj kopec dalsich sympatakov :)
-raz som tento vyraz pouzil aj na seba ked som siel asi na 2hodinovy trening v okoli presova a nechal som na aute otvorene dvere - v aute som mal notebook, vstupenky na Harlem Globetrotters asi za pol miliona a najvzacnejsiu vec v mojom zivote- mojho plysoveho MACA :)

Cibo povedal(a)...

Marecku, btw vrtalo mi to v hlave s tym Cipollinim, tak som to pozrel na webe a Tamara nemala pravdu, teda nie celkom, ale bola dost blizko:

cipollina = baby onion

:-)

SHOCKER :) povedal(a)...

Ale myslim ze od tohoto momentu ta mozeme svorne volat Cipollini :)
A aby si nebol sam, ja som tiez hladal podobnost svojho mena vo svetovom pelotone a nasiel som len jedno meno - Sosenka - teda nie zeby som bol vysoky ako sosna ale zato silno ľubim sosať :)

ale to Mr. Varga tiež :)

SHOCKER :) povedal(a)...

pocuj andrej.....nerooooooob...odkryvas nase najsilnejsie zbrane....... to nemoooozes....

ked sme pri haslerkach, nezabudni na metaxu moju najmilsiu a vegetu :) ved aj ty lubis podravku :) hlavne ked ju nevidis