24. 6. 2008

Foto report Moraviaman

Krasny vikend za nami, uzasny zazitok z Moravy :) Miro&Cibko urobili silnu stafetu a cele to praskli v gulervucom case pod 10hodin....

GRATULUJEM HOŠI :) pekny vykon




Takto chuti melon nasim fesakom po desiatich hodinach - miro na to kuka jak bager na tvrdu hlinu a andrej pripomina tyranosaura na kastingu do Jurskeho Parku v Otrokoviciach :)




Ja som nemal svoj den tak som sa len okupal a trosku povozil na bicykli aby mi vecer chutila becherovka trosku viac :) nie stale sa zadari a tak sme na druhy den skocili s mircom este do Martina kde som objavil celkom zaujimavy sport - ze akuatlon... hm... zaujimave... co sa clovek nedozvie ked zije dost dlho :) krasny pretek , plavanie v studenej vode, kde moj hardware v stupnici tvrdosti vysoko predstihol diamant :) okrem toho som plaval v drahe s Ricardom V. co zase moje plavecke sebavedomie hlboko sfuklo ked ma dal o 100M uz na druhej stovk :)ale akosi sa podarilo neutopit sa a beh uz bol aspon pre mna zazitok - kedze som si chcel vyzehlit pruser zo soboty tym ze si to rozdam s Matkom Balazom - tak som vybehol ako nabudena lokomotiva lenze Mato vybehol ako dve nabudene lokomotivy a kilak pred cielom ma dal dole :) no co...5kilakov nie je 42 takze slovakman bude silny suboj :)




Tesim sa na vikendove sustredenie u nas na vychode borci :)

3 komentáre:

Kilo povedal(a)...

Krasny ste....

Cibo povedal(a)...

existuju niekde vysledky stafiet z moravy?

Cibo povedal(a)...

gulervuco pod 10h to uz dame aj solo a hocikedy, najblizsie tusim v nitre ;-)