23. 1. 2008

Aby som miska potesila

Taakze aby som zase raz miska potesila (teda aspon dufam;) napisem sem vcerajsi trening co sme mali vo vode, sice na 16m bazene, ale bol v pohode....B znamena Bahn teda ako bazen no rposte tych 16m....

* rozvplavba 10'
* Kr - 4x (2B prava r., 2B lava, 2B nohy, 2B suhra)
* 4x (6B- 1/2 znakove nohy 1/2 kraul)
* Kr - 10x2B (schnell:)
* 200 Z,P
* Kr- 8x4B (schnell:)
* 200 Z,P
* Kr- 6x6B (schnell:)
* 200 Z,P

nestihli sme to sice cele ze sme si to pak uz skracovali postupne ale tak no....aby ste vedeli ze sa neulievam:) teraz idem o 10.00 behat useky, sak skola pocka:DDD
Inak ozaj, este jedna vec, dozvedela som sa ze sa tu kazdorocne uskutocnuje jeden veeelmi super triatlon ze je tam vzdy strasne vela divakova ze je to v centre mesta ze je to fakt pekne, plave sa na kupalisku v 50m bazene, pak sa bikujem dako v centre a beha niekde v parku...
Bude to 8.6.08 v Darmstadte, co je sice tak hodinu odtialto vzdialene, ale zebraj to fakt stoji za to..
To kedy bude triatlon tu, v Giessene som sa ete nezistila, ale zevraj byva az koncom prazdnin ze az tak v septembri..cize nic;)
Ok, ja pre dnesok koncim, sa zas niekedy ozvem:D

3 komentáre:

Sika povedal(a)...

...to znie fajn ten triatlon. prisli by sme. ale nebudes uz v juni tu?

Stupi povedal(a)...

heh to si viem predstavit take plavanie, to by bolo iba odraz zaber kotulka, odraz zaber kotulka, cloveku sa z toho zatoci hlava a este to ani neplave :-D

Anonymný povedal(a)...

Janka, som rad ze si sa pomali ale iste tam usadila a pustila s velkou chutou do treningou ... len dufam ze ti to vydrzi az do konca ....
m