14. 1. 2008

Gießen

Taaakze moji mili krasni, na ziadost zlaticka:D vas idem informovat o tom de to vlastne som, co tu vlastne robim a jak sa vobec mam:)

Mesto v ktorom sa prave nachadzam je univerzitne mesto, vola sa Gießen a nachadza sa tak 60km severne od Frankfurtu am Main. Byva tu tak 74.000 cloviecikov, z toho je okolo 30.000 studentov...

Maju tu tri plavarne, z toho dve 50-ky...takze plavat budem mat kde:) Maju tu dokonca aj vlastny triatlonovy klub: http://www.tri-team-giessen.de/. Len tak pre zaujimavost ako student tam budem mesacne platit 2€ :)

Takze trenovat budem s najvacsou pravdepodobnostou s nimi, este sa musim dohodnut s clovekom, vdaka ktoremu som vlastne cely triatlon zacala robit. Je to jeden ucitel na nasej skole, ktory sa kazdorocne zucastnuje ironmana na Havaii, vola sa Thomas Linnemann.

Navstevujem tu gymnazium zamerane na hudbu, takze budem pekne chodit spievat a hravat na klaviri misko:)... Som v 11. triede, maju ich tu 13..no a ako som zistila tak vacsinu latky z prirodovednych predmetov sme uz my na Slovensku preberali, tak to snad nebude az take tazke, horsie to bude s takou francuzstinou alebo politikou;)

Mohla som si tu napriklad vybrat z 11tich roznych "Sportkursov" kde som si dokonca mohla zvolit aj teoriu sportu kde normalne pisu z toho pisomky... (ktoru som si ja ale samozrejme nezvolila;)

Do skoly chodim na bicykli, trva to tak 5-10 minut. Na bicykli sa tu da dostat vlastne vsade, na druhy koniec mesta to trva priblizne 30 minut.

Byvame v Gästehause univerzity hned na okraji lesa, ktory je straasne velky a rovinaty. V strede je sice jeden taky mensi kopec, da sa ale bez problemov obist, cize uuplne mi to vyhovuje;)

Mam sa tu super, osobne sa mi tu velmi paci, vsetko je tu ine a najme ludia, ktori su vsetci k vam taki strasne mili, ze niekedy nechapete ze vlastne preco:) vsetci sa usmievaju a snazia sa vyjst v ustrety druhemu....takze to je na tom ozaj fajn..

Zatial som za prve dva dni toho nestihla az tak vela ale postupne vas budem urcite dalej informovat o mojom pocinani;)

Zajtra pridam aj fotky, dnes uz bola tma ked som sa k tomuto dostala:)
Majte sa mi zatial krasne, vsetkych srdecne pozdravujem a trenujte poctivo!!!!:)

janka

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

jankaaaaaaaaa!!!vy ste na slovesku ais len druhy klub co ma aj stranku alebo blog alebo nieco take aspon:D uznavam akoze fakt:P a one toto preto si odisla aaaaaaa:( si tak daleko vrrrr ale tesim s aked dojdes najblizsie!a odkaz tym nemčurom ze ak ti ublizia tam alebo sposobia ze tvojej dusicke bude smutno, kludne do toho Giessenu ci ktora dedina to je dobehnem aj peso a vybavime rucne strucne;):P hlavne si tam davaj pozor makaj trenuj sportuj bajkuj a neskus ani len na chvilocku zabudnut na tvoje lasky na SR(teda konkretne na sestricku tu v Leviciach:))loobkam cmuk a drz sa!:) a nieze odtial prides s totalnym nemeckym prizvukom ze ani ja ti nebduem rozumiet:Dmaj s ami tam krasne papaaaaaaaaaaa cmukaaaaaaaaam zlatik;)*deine 3athlete Maťulik*:)
(if they go hard, u go harder;))

Cibo povedal(a)...

tri plavarne, z toho dve 50-ky... tak to je provokacia!!! ale inac ked tak rozmyslam, ked my sme 8 na jednej drahe, lepsie natrenujeme tlacenice pri starte &oboplavanie prvej bojky, pripadne strhavanie okuliarov & plaviek superom a pod., mozno vymyslime aj nove techniky. No co, uzivaj si to a pripadne nam opat napis ako to vyzera v triatlonovom nebi ;-)))

Sika povedal(a)...

tak to znie uplne uzasne!!! v takom raji sa ti bude trenovat jedna radost. aj ked mi sa tiez nemame na co stazovat ;-) sami v bazene... dokonca niekedy mozeme hrat aj vodne polo :-)))

Anonymný povedal(a)...

Ahoj Janka,
Tesim sa s tovjej slohovej prace, a este by si nam do buducnosti mohla pridat aj nejake to foto nech vieme ako este vyzeras a kde to vlastne trenujes. Tak slecna trenuj pomali a na tom biku pomalicky ale vela ....
:)
kilo

Mates povedal(a)...

Velmi pekny komentarik na to ze si tam dva dni-klobukom dole.Mame sa ne co tesit.Spytaj sa trenera za kolko dal hawai,nech mame motivation.Tschus papa und alles gute nach Frankfurt..

Šašo povedal(a)...

CAu Janka,

v dobrom ti vsetci zavidime...Vyzera to tak, ze to tam mas naozaj super. Tak sa drz, trenuj a pis.