14. 1. 2008

Tímové logo

ešte ma napadli nejaké varianty, ale zdajú sa mi trošku socík :-) je tam aj niečo pre miša, ktorý chce ikonky disciplín. bože prečo som nedávala pozor na výtvarnej!!!

4 komentáre:

tweety;) povedal(a)...

silvi podla mna mas taky talent...:D mala by si sa stat dakou umelkynou:D podla mna je to s tymi ikonami znozurnujucimi jednotlive sporty najkrajsie, no ak chcete vy ostatni daco jednoduchsie tak pak to tretie...ale je to fakt dobre!!!

Cibo povedal(a)...

socik-nesocik, retro je teraz in, takze ked toho mas viac, tak to vysyp zo seba, cim vacsi ulet tym lepsie, nech z nas ma p.jurasek radost ;-)

Kilo povedal(a)...

Sika Vidim ze kolaciky chces vyhrat ty. Tak sa len preukaz co je v tebe.
kilo

Sika povedal(a)...

...si pis ;-)))) taka som hladna. asi si pridam do profilu ze rada jem ;-)