16. 1. 2008

O logách

Čaute všetci kreativci,

Som rad že všetci mate zaujem vyhrať koláčiky od mojej babky :), Ako som to tak pozeral všetky naše návrhy tak mi prišla na um myšlienka. A ta je že podme vytvoriť dve logá , jedno maličke ktoré bude aj ako napis na stránke a aj na dresoch niekde v predu / toto logo by bolo malé vístižné a preukazovalo by za koho pretekáme/a to druhé logo väčšie, ktoré by predstavovalo všetky šprty / bolo by vtipné vístížné a umiestnovalo by sa na chrbát triciek a búnd/.

Čo vy na to????

Hlasujte pomocou komentárov či ste za túto alternatívu alebo nie , samozrejme aj nezainteresovaná verejnosť je vítaná. Však čím viac názorov tím viac možností.....

2 komentáre:

Sika povedal(a)...

mne sa pacia tie postavicky od matesa. tie mozeme dat chrbat. treba mysliet aj na to ze cim viac farieb, tym drahsie logo, a v jednoduchosti je krasa. ked si vyberieme logo, musime si este vybrat timove farby. podla dresov ma napadli zatial modra & oranozva (doplnova tretia by mohla byt biela resp cierna)

Kilo povedal(a)...

Co sa tyka farieb tak by som to hral na univerzalne farby a zaroven vesele... z jednoducheho dvodu ked pride nedaj boze sponzor a povie si farbu tak mu do nej pojdeme.....
m