22. 6. 2009

WasserMAN Morava 2009

Keby mi niekto par dni pred startom povedal co ma bude cakat tak sa len pousmejem a oblizem si obocie :) forma je tu, plasma nalestena, boty vyprane, gely nakupene, 10.19.xx napalene na mojom internom hardisku tak kde je k...va problem ? :)

Tazka naivita z mojej strany ist si robit osobaky na mozno najtazsej trati aka je vobec dostupna v okoli ma dobehla hned na prvych metroch cyklistickej casti a to ze nakoniec z toho bol cas o hodinu horsi nez predpoklad je sice desive, ale nemozem schovat veliku spokojnost ...ved kto by nebol rad ze taketo nieco vobec prezil v zdravi.........aj ked....... :)

Ale poporiadku - v piatok vecer ked sme sa dovalili do otrokovic, husty dazd a zima este naozaj nic nevestili - ved do rana daleko a nakoniec furt nejak to dopadlo - lenze rano som sa zobudil, a vsade voda - prsalo priam neunavne tak som len mavol rukou - ved prsi nie len pre mna ale pre dalsich 150pacientov na starte :)

Do vody ktora mala o 10stupnov viac ako vzduch som vklzol s neskryvanou rozkosou, clapkal som sa tam vo velmi pohodovom rytme, po masovom hrobe co sme s Triklubakmi zazili v Linzi mi plavanie na morave prislo nudne, prazdne, miestami som mal skoro pocit ze azda plavem sam. Mensie problemy s cipom ktory sa mi bohvieako dostal spod neoprenu von pri vybehu na prvom kole ma na nejaku minutku dve zastavili -kym som to opravil, ale ked som vyliezol z vody v case 1.06 tak som v duchu poslal velky silny cmuk Andrejovi Orlickemu ktory sa na mne trenersky musel fakt odbavit :) chaaaaaaaa...dikes Andrej :)

Lenze to bol prvy a posledny dobry pocit v tomto dni - ked som sadol na bicykel, zazil som pocit aky nikdy pred tym - bolo to ako ked upratovacka na ubytovni v Myjave kde pravidelne spinkame pozmyva podlahu, a tou studenou mokrou handrou ma zacne plieskat po tlame....fakt som nevedel co robit- uz raz sme s Filipom- ktoremu zima vobec nevadi....hm... zazili take nieco v Littchau ale tam som si vzal aspon nejake termopradlo pod dres ale tato tenucka lycra bola horsia ako nic - skratka kosa strasidelna...

No akosi sa to podarilo rozjazdit - resp. po case som si na tu zimu aj zvykol co ma milo prekvapilo - ale jednak som zacitil dosledky selfdestroyingu v Linzi -a to uz asi na 20tom km ale este viac som zacitil vetricek ktory sa prejavil vo svojej najuchylnejsej podobe prave v sobotu.

Hutam ako to popisat....skusim fotograficky slovnik........ vietor fukal stale, niekedy do chrbta - co bolo pozitivne, niekedy proti - co zas bolo negativne....na tom by nebolo nic zle lebo ved aj v Linzi pridrbaval vcelku husto ale bola s nim normalna rec....jeho moravska edicia bola nadmieru zakerna - v com? - skratka ked fucal do chrbta -cize pozitivne, sotva som utocil 30km v hodine - co bolo negativne.........ked fukol do ksichtu -co bolo negativne tak som na compe nasiel cislo 40km v hodine -co bolo pozitivne... cize negativne pozitivny /resp. negativne pozitivny typ vetra mi robil dost zle ...ale uplne najhorsi bol na takych miestach kde sa mohlo ist rychlo -ale nedalo sa - lebo sa tu objavil uplne novy typ vetra -takzv. STATIV.......skratka bolo to zle...

Kukal som sa na hodinky, po polovici tam bol cas 2.39 co bolo asi ako pred tyzdnom v linzi, tak vravim si ze ked pride aj kriza, hadam to pod 5.30 hadam aj dam...lenze kriza prisla v takom rozmere ze som neveril - bolava hlava, zaludok, nic neslo, tak som sa 20km len tak plandal po trati -aj som skoro zabalil asi na 140tomkm ale potom nejak to zrazu preslo - asi zabral ruzovy panter co som spapal tak som sa nejak rozbehol a nakoniec sa mi to predsa len podarilo vopchat pod 5.30 aj ked vo vysledkoch to bolo viac- asi zrejme sa zratali obe depa...lebo nezda sa mi zeby Karol Dz. siel kolo nad 5hodin -aj ked tieto podmienky boli nepekne...

No jak som z toho kola zliezol , a vybehol, tak tobola uz vcelku pohoda- sice veeelmi pomala pohoda ale bezat sa dalo tak som si drzal to svoje slimacie tempo - no to kolo ma stalo veeelmi vela sil a tak bolave rucicky-nozicky som posuval dopredu ze aj ked to pod 11hodin nebude, v cieli z toho bude fakt dobry pocit....

Ej veruze aj bol....sice 11h 15min nie je nic cim sa da nahanat sponzor :) ale kazdopadne ked si predstavim ze po casoch 10.40, alebo 10.50 som veselo este pobehoval po priestoroch ciela tak toto bolo daleko horsie lebo fakt som nebol schopny bez cudzej pomoci ani lezat..........brrrrr

Rano sme este s Jirkom Dankom rozoberali co to je za masaker- lebo ta trat naozaj nevypada az tak tazko ako napr. Klagenfurt kde su naozaj daleko horsie kopce - dosli sme na to ze toto je hodne ZAKERNA trat - nie len tym ze je tam 12 kusov sice kratkych ale pomerne jedovatych kopcekov, spolu 18obratok 360stupnovych kde treba ist na nulu a potom sa zase rozbiehat a na behu to je tiez nahoru/dolu...a to dokaze rozmontovat nejedneho cloveka co prichadza na start bez respektu k trati - bohuzial toto je aj moj pripad :)

Ale nevadi , v cieli je to aj tak vsetko jedno, v cieli druhy Karci Dz. urobil zase skvely vysledok aj ked som mu neskutocne zelal aby uz konecne prebehol cielom prvy, obrovsky dojem na ma urobil v cieli treti Jozko Vrabel ktory na tom kole siel uplne ako stroj - a verim ze este nepovedal posledne slovo , no a ja som rad ze 19kusok je doma, aj ked v case ktory ma moc nehreje, ale o to viac som rad ze som sa trosku zas nieco nove naucil.... nakoniec :) chaa
Koniec koncov pre mna 54miesto v cieli nie je zas az taka katastrofa :)

vysledky : http://www.sportis.cz/csv.php?id=939&co=vysledky

1 komentár:

Cibo povedal(a)...

No ale fotoz mas stylove tak co tam po vysledku hlavna vec ze si si to uzil bratu tak zJtra sa pre zmenu vidime v dvoroch
a aby som nezabudol tak velka ucta pred karolom ale predsa Ma najviac prekvapil jozko Vrabel sikovny chalanko to je :-)