16. 6. 2009

Nu Pagadi XXL

Zazil som dnes uplne fantasticky zazitok u mojho kamosa Aťa Šecka tuto u nas v Udavskom. Uz davnejsie sa mi vyhrazal ze ked ja som si mohol kupit za hriesne prachy rychly bicykel, tak on si kupi mercedes medzi zajacmi... no ako som dnes zistil, prehanal: nekupil Mercedes ale rovno Rolls Royce medzi zajacmi...

Takze boys and girlz - jeho velicenstvo BELGICKY OBOR - tak to ma napisane v technicaku, vraj stal strasne prachy ale asi to bude pravda... ked som ho chcel vziat na ruky tak ma skoro seklo v krizoch... momentalne je v diete a ma sotva 10kg ale v jeseni-zime ked nabehne na objemovku, vie sa dostat nad 12kg - a to uz je sakra zajac :) Nakoniec som si ho na ruky nevzal lebo Aťo povedal ze by ma mohol pohryzt...

Chvilu som sa zajuskovi kukal do oci a tam som pochopil ze ked ma v sobotu caka Moraviaman, nechcel som riskovat trznu ranu ako ked vas pokuse argentinska doga:)Ked budem velky kupim si zajaca pojdem do silnej Bratislavy a budem po hradzi strasit pitbulov, mastifov, rotfajlerov a ine hybridy aj s majitelmi:)

TO JE ON: belgicko-udavcansky sampion :) /ironbunny



2 komentáre:

SHOCKER :) povedal(a)...

Krasna reakcia Tamary K. :
Where did you find such a huge animal :)?

Palo povedal(a)...

Inak hej na to bacha kusu aj mensie zajace a poriadne, este by ti skazil lak na nechtoch :)

DRZIM PALCE NA MORAVIANMAN-e nech je to pod tych 10:20