15. 6. 2009

Shocker Team v Linzi

Sotva sa najde niekto kto tomuto tajuplnemu nazvu clanku porozumie lepsie ako mr. Stupi, mr. Namba a cerstvo rebrandovany LGpositive mr. Janci :) - ako teda k tomu doslo? ...vecer v piatok ked sme sa s Miroslavom Pitbulovičom Princikom a jeho krajsou polovickou a trenerom Filipom dovalili do priestorov kde sa mal konat pretek, v krcme nas uz cakali tito traja pastekari :) Veronika- moja kamoska co nas prisla pozriet az z dalekeho talianska, nam vsetkym na znak sudrznosti vytuningovala nechty cervenym ferari lakom v tvare shockera cim polozila zakladny kamen Shocker Teamu v linzi -kazdopadne po pociatocnej nedovere dokonca aj Stupi si nechal namalovat nechty - no zatial co janci, palko a moja malickost v tom vypadame skvele, chudak stupko v tom vypadal ako ne-chlap :) ale pristalo mu to :)

V noci zima, rano teplo, dopoludnia sa tam rozbijali nejaki amateri na sprintovych vzdialenostiach...a potom uz my - triatlonisti :)
O 12bol pomerne akcny start....zazil som uz bitku 2500maniakov v Klagenfurte a podobne ohavnosti ale toto co bolo teraz som prisaham -nezazil - tolko som sa nikoho neomlatil ani na zakladnej skole :) ....skratka straaaaaaasne vela nabudenych blaznov, ktorym bolo jedno ci dojdu do ciela plus minus polhodinu skor alebo neskor ale hlavne aby na prvej bojke boli v prvej 50tke :)

V duchu som si predstavoval Palka s Jancim ako hresia niekde v mojom okoli ale ze vylezu z vody az za mnou ma prudko prekvapilo - Andrej Orlicky ma zase dokazal vyladit aj bez zvytocneho a pre mna neefektivneho trenovania :) haha...no za 32min z vody som este asi neliezol...

Vyjazd na prvy kopec bol pre mna nocnou morou uz z predroka kde som skoro umrel tak som mal velky respekt...ale akosi sa to podarilo napriek tomu ze som toho roku na plasme moc netrenoval...nejak sa kamaratime :) v zjazde ma docvakol na moje velke prekvapenie Janci, kedze som veril ze je aspon 5min predomnou. Tak sme sa spustili z tych kopcov az na poslednu rovinku kde fucal statocny protivietor ale na plasme sa da proti vetru jazdit daleko lepsie ako na baranoch, jano statocne drzal jak bacova zena az kym sme nedocvakli na konci kola Stupiho ktory vypadal ako po skoleni z vulgarizmov - plny novych vytvorov len mavol rukou co som povazoval za kompliment a posuvali sme sa s Jancim vopred kde nas uz cakal do volantu zahryznuty Mirecek / ten ma za sebou 3pol irony za kratky cas takze v linzi si asi poprvykrat ochutnal co to znamena ked to nejde/ ale aj tak pekne bojoval....klobuk dole bratku...silny vykon :)

Este som stihol poprosit janciho nech ma na kopci pocka /samozrejme marne :)/ janci na mna zautocil jak pantani na kokain uz v uvode kopca co mu sice vynieslo par minut naskoku ale pri troske chytrosti sme si mohli v konecnom ratani obaja dost pomoct...nevadi...ved aj tak to nebolo zle...

Na beh sa slo na moj vkus akosi prirychlo...na obratke sa okolo mna prehnal Palko Namer rychlostou ktoru by mu mohol zavidiet aj Matko Holecko....no kukam na stopky a medzicasy 4.55, 4.50....dokonca aj 4.40 mi nahanali husiu kožu....fuuha celkom dobre vravim si...uz len nech to vydrzi...........

.......lenze nevydrzalo :)chvalabohu ani stupi lebo uz som citil jeho vonavy dych na krku a len som sa modlil aby ma nedorazil lebo by ma to velmi bolelo odolavat jeho utoku...kazdopadne stupi siel uplne uzasne....... uz to nie je ten stupi s predroka ale vidno ze Majkyho pristup nesie ovocie...
Skvely vykon :)

no na poslednej obratke sa uz ozvala unava a napriek tomu ze som sa moooooooooooc snazil, fakt neslo udrzat toto na mna az moc besne tempicko....tak som sa dotrtkal do ciela nieco cez 5hodin.... skoda lebo mohlo to byt trosku lepsie :)

Kazdopadne velka parada a jedina vec co tomu chybala bola Filipova absencia v cieli- ked som ho videl ako to mydli na prvej pozicii pred Leitnerom s pohodovym naskokom a par km do ciela tak uz som sa videl v liehu na znak slovenskej dominancie .......lenze nie furt sa da ale aj tak...Filip pravdepodobne este nepovedal posledne slovo toho roku :)

dodavam len najsilnejsi zazitok co som spominal - vidiet na smrt hladneho Janciho jak tlaci jablkovu strudlu, s tavenym syrom Bambino, zajedat paradajkami a zapijat vanilkovym acidkom je naozaj silny zazitok....podotykam vsak- len pre silne povahy........

Na zaver uz len jedna vyzva............... SOBOTA - MORAVIAMAN.........dojde niekto???:)
pasteky? :)

2 komentáre:

Cibo povedal(a)...

zda sa ze som opat prisiel o jednu vydarenu akciu. Skoda velka skoda ze Filip musel odstupit z prveho miesta, a este pre taku blbost. No ale gratulacie vsetkym ostatnym k predvedenym vykonom, som na vas hrdy, ako vzdy ;-)

PS: krasny report, marek, preco sa ty nezivis ako spisovatel?

Palo povedal(a)...

Mal by to marne, protimonopolny urad by ho musel okamzite zrusit, lebo vsetci ostatni spisovatelia by nemali od chudoby co jest...
Skoda Andrej, ze si nebol s tvojou De Rosou by ste v depe a na trati zatienili vsetky ostatne stroje :-)