28. 6. 2009

Ach tie Dvory

M-SR v šprinte: Mirka=striebro, Janka=bronz, obe dievcata isli vyborne. No a ja som iba potvrdil ze mi Dvory nesedia, mohlo to byt lepsie, ale s bronzom som aj tak spokojny.

Este musim spomenut skvely vysledok Janciho: od zavodu k zavodu sa zlepsuje a kto ho doteraz bral ako duatlonistu, si musi zvyknut, ze bude miesat karty aj v triatlonoch. Congrats!

2 komentáre:

SHOCKER :) povedal(a)...

Tieto bahenne lazne maju celkom liecivy ucinok lebo plet mam jak babatko :) ale inak ked som videl pleco na pleci Cibka s Icom B. tak mi to pripomenulo uzasny zapas na Ironman 70.3 v St.Poltene kde takto utekali Marino Vanhoenacker a Chris Mekormek - akurat ze tam som to nebral az tak vazne :) Fesaci, boli ste skveli skoda ze na vas bolo aplikovane - kde sa dve pasteky biju, tam kosican vitazi :)

drobcek povedal(a)...

Ja tiež Cibkovi gratulujem, aj ked som ho videl, ako beží, myslel som si, že ide po titul... :) No čo už, je to iba šport, aj keˇasi nikto v ňom nechce skončiť posledný... A čo má hovoriť Štupi, ktorému prdlo kolo...