14. 1. 2009

Silvester na Gibraltare

Celý tento absolútne úžasný výletik ktorý by nikdy nevyšiel nebyť jednej úžasnej ženy, mojej Zuzky ktorá žije v neďalekom mestečku San Pedro, blízko Marbelly kúsok od Malagy. Vybrali sme sa v jedno novoročné ráno pocestovať trošku po okolí a aj keď som tušil, že ma čaká niečo sakra neobyčajné, to čo som zažil v reáli bolo omnoho krajšie a ak by sa mi podarilo aspoň kúsok toho úžasu preniesť sem, bol by som veľmi rád....že? Maco:)

Maco sa ako nevyhnutný inventár a v podstate šéf výjazdu tentokrát dostal na úplný juh Európy. Táto fotka je urobená na malinkom chodníku ktorý vedie s mestečka Tarifa na Tarifa Island. Tento chodník je z oboch strán obmývaný morom. Vobec som si neuvedomil faktu, že tento chodník je vlastne hranicoui medzi Stredozemným morom a Atlantickým oceánom. Až sám Maco ma na to upozornil........a ja som sa začervenal :) Úžasné miesto :)

Pri príchode zo západu od Tarify sa ešte pred zátokou Algericas objaví takýto výhľad na samotný polostrov kde sa rozprestiera Gibraltar.

Maco sa na tento skvost už díva z juhu z mestečka La Linea de la Concepcion :)



Na zadnej strane Gibraltaru sa nachádza nejaká prapodivná fabrika na spracovanie odpadu a tiež miesto kde sa ujovi kapitánovi sa akosi nepodarilo zaparkovať lodičku práve správne :) Hory v pozadí nepatria nikomu inému ako Afrike :)

Maják a priestor okolo neho je zaujímavý ako miesto kde sa v priebehu budúceho roka začne realizovať výstavba Európa Pointu - ako južnej hranice Európy. Keďže Gibraltárska úžina nie je práve široká, koncentrácia lodí je tu tak veľká , že určite museli v miestnych rádiách pomedzi dopravný servis zaradiť aj informáciu v ktorom mieste merajú rýchlosť :)




Boyz and girlz............welcome in heaven :)
... čierne predmety okolo mňa na ďalších fotkách su naozajstné španielské ftáčiky ktoré zjavne zaboha nedokázali pochopiť kto sme a čo tam robíme :)



Sólo na najvyššom móle mojej andalúzskej kráľovnej Suzanne prvej a jej princa Markosa :)





Takto by som si predstavoval štart do novej sezóny 2009 :) s neistým ale zaujímavým cieľom :)



A sám veľký Maco vravel, že po všetkom tom čím už prešiel toto nebol práve zlý výhľad :)




A takto vyzerá pohľad do vnútrozemia zátoky kde sa nachádza mestečko Algecirar s veľkým prístavom -veď lodí je všade úplne plno...



A takto zase vyzerá keď sa Giba pozeráte na španielské mestečko La linea de la Concepcion. Medzi touto dedinkou a samotným Gibom je hranica a colnica pretože Gib je už anglické územie. Anglické krčmičky kde sme si dali so Zuzkou skvelú večeru a pifo, anglické telefónne búdky, anglické obchody, aj SPZ aut :)

Angličaci si tam vybudovali aj svoje vlastné letisko cez ktoré vedie normálna cesta a ktoré trčí až do mora ....:)



Skrátka staré dobré Anglicko na juhu Európy. A ja som moc vďačný že som moholo aspoň kúsok ovoňať ........ďakujem Zuzka a ...

...GOD SAVE THE QUEEEN :)

3 komentáre:

Cibo povedal(a)...

Tajne som dufal ze ti tam bude cely cas prsat a fukat ;-) ale kukam ze svietilo slnko a ze ste si to v trojke so Zuzkou a Macom dost uzivali ;-)

Unknown povedal(a)...

No Maco ma uz bohate skusenosti s cestovanim no a teraz mal este so sebou aj damsku spolocnost...
Fotky a text predsa hovoria za vsetko... muselo to byt super :))

Kilo povedal(a)...

No drahy maco Vidim ze nezahalas v cestovani len som zvedavy kedy si popretekame v sezone 2009 :)))