21. 1. 2009

Sikmooke polienko do ohna

Sotva by som sam povedal niekedy zazijem naozajstnu lahodku od vyrobcov kosaciek, brusiek, odstavovacov, a podobneho bordelu zn. Merida. Ale tymto pocinom ma fesaci sikmooki naozaj dostali. Nikdy som to nazivo nevidel, moj guru Matko Holecko par kuskov zazrel v Podersdorfe ale hodne moc sa tesim az to spoznam aj ja :)

Niezeby som mal nieco vylozene proti slecne Kuote Kaliburovej ale priznam sa ze z toho kolecka som bol na vjetvi pred par rokmi a uz je toho fakt tak strasne vela ze skor ma vzrusi Majkyho Giant ako Kuota :) Ale uznavam ze na svoju dobu to bolo straaasne delo a rozhodne este ani teraz nie je v stadiu aby nemalo co povedat :)

3 komentáre:

SHOCKER :) povedal(a)...

z dnesnych agenturnych sprav SITA vyberame :

K nehode došlo okolo šiestej v podvečer medzi Malým Ostrovom a Dedinou Mládeže. „Vodič (49) autobusu z doposiaľ nezistených príčin zachytil po ceste idúceho neosvetleného chodca tlačiaceho bicykel,“ uviedla polícia v správe.

Alkohol u vodiča nezistili, u nebohého ho budú zisťovať pri pitve. Na autobuse značky Karosa vznikla škoda približne 1000 eur, na bicykli 10 eur.

PS : KURNIK ESTE ZE SOM TO NEBOL JA...TO ZE BY SOM UZ ASI PRDEL DO HLINY BY MA ANI TAK NESTVALO AKO POLAMANA PLASMA :)

Cibo povedal(a)...

:-)

K tej Meride asi tolko, ze dizajn je to fajn, vidno ze sa od europanov vela naucili. Farba by sa ti hodila k dresu ;-)

Osobne by som tam nastrkal trochu hardcoru od roox, syncros prip. race-face. To by si samozrejme vyziadalo niektore upravy na rame, ale s pilkou na zelezo a epoxydovym lepidlom sa daju robit zazraky ;-))))

Cibo povedal(a)...

btw, ten negativny sloping tu uz bol pred cca 10 rokmi :-|