30. 8. 2008

Moje Leto 08

Milí priatelia, po dlhom čase sa vám ozývam, ikeď len prostredníctvom blogu. Zatiaľ čo som ste pekne trénovali a vychutnávali vynikajúcu atmosféru pretekov, ja som si vychutnával vynikajúcu atmosféru vysokoškolských učebníc. Aby z toho všetkého úplne nepreplo pochodil som troška po horách a prinášam vám skromný foto report z mojich expedícii po Vysokých Tatrách, Nízkych Tatrách, Veľkej a Malej Fatre. Enjoy a v pondelok idem zahájiť prípravu na Bojnice, tak sa vidíme..dúfam..;)

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Interesting photo series!

Stupi povedal(a)...

Jaj tam si sa cele leto poflakoval, uz je mi jasne preco ta nebolo vidiet na pretekoch.

Kilo povedal(a)...

Cyro, vidim ze si si pocas sezony co to odychol a aj uzil. Cakame ta v spetembri na treningoch... :))