24. 8. 2008

Foral TT - majstráky v krátkom

Boyz & girlz, čo poviete na Šurany?

Na posledné - a pre väčšinu z nás aj najdôležitejšie - preteky sme dorazili takmer v kompletnej zostave. A kto nepretekal, prišiel aspoň povzbudiť, Sisa dokonca aj s malým triatlonistom, ktorého zatiaľ vidieť iba na sono. Iba Janka nám chýbala, keďže práve dovolenkuje na Korzike (čau Janka, verím že robíš fotodokumentáciu a o zážitky sa potom podelíš :-)

Preteky to boli opäť krásne, v porovnaní so Sencom o dosť náročnejšie - dlhšie plávanie aj bajk, zákerný kopec pred otočkou, plus dosť nepríjemný vietor. Trať, sme síce poznali už zo Slovakmana, ale majstráky v olympijskom triatlone sú predsa len niečo iné.

O 11.00 sme išli do toho, a hneď plávanie bolo v ostrom tempe. Kika vyliezala ako prvá žena spolu s elitnými plavcami, kúsok za ňou Kilo, potom Štupi. Iba to moje plávanie bolo ako zo zlého sna, tuším som sa vo vode pobil aspoň s tuctom plavcov a na bajk skákal niekde okolo 40. pozície.

Hľadal som okolo seba Tomáša Kamrlu, ale ten bol už dávno vpredu, takže som opäť raz organizoval stíhačku na hlavný balík. Spolu s Jakubom Baronom a Rasťom Bielikom sme ťahali proti vetru na hranici laktátu, neskôr sme ešte vzali "do partie" Martina Šimkanina. Pozbierali sme možno 10 ďalších, medzi ktorými som zaregistroval Kiku, Štupiho aj Kila. Škoda že ste to neuviseli, dáma a páni, Triklub-balík by sa mi páčil, takže budúcu sezónu už spolu, OK? ;-) Ináč si z toho nič nerobte, poodpadávali aj ostatní, a bajk sme končili iba vo dvojici s Martinom, na dohľad za hlavnou skupinou, takže asi sme tomu dosť pridrbávali ;-)

Trochu ma vytočili rozhodcovia, keď ma nechali z depa vrátiť na "čiaru", ktorú som vraj prepálil. To by mi až tak nevadilo, keby nejaká čiara existovala, alebo ju aspoň niekto signalizoval. Na beh som teda vyštartoval mierne nasratý, ale postupne som to rozdýchal a odbehol asi svoj štandard, pár ľudí sa mi ešte podarilo stiahnuť a v cieli som bol celkovo 20. Nejako tak som to aj očakával, takže nakoniec s výkonom spokojnosť a už sa teším na dlhú trať v Almere budúci vikend :-)

Vrátim sa k Triklubu: Páčil sa mi Janči, ktorý sa tradične výborným bajkom a behom vytiahol zo 70.miesta (po plávaní) na konečné 31.! Kilo (36.) si udržal od tela Štupiho (40.) a medzi nich sa excellentným, 8. najrýchlejším behom zaradil Pali (39.). Feri sa prepadol na 70. pozíciu v cieli, naopak slušný výkon urobili obaja Peťovia - PBZ skončil so 44. časom a PDO v triatlonovej premiére na 61. priečke.

Spomeniem ešte ženy a malé slniečko Janku Poláčikovú z Opery. Už od testovacích pretekov v Rusovciach som vedel, že dokáže zajazdiť rýchly bajk a nakoniec to ešte kvalitne rozbehnúť. Tipoval som ju na najvyššiu bedňu ešte v Senci, ale formu asi ladila na majstráky. V Šuranoch ju ukázala v plnej paráde, vyhrala ženy, a to mám pocit, že posledné kolo už ani nebežala naplno.

Pre mňa však bola #1 Kika, ktorá výborne plávala, prakticky sama ťahala celý bajk, a veľmi pekne, s úsmevom na perách odbehla svoj prvý olympijský triatlon. Ako jediná juniorka aj dokončila preteky, navyše na výbornom 6.mieste medzi ženami. Kika, máš môj obdiv :-) Keď dokážeš uvisieť s ostatnými v balíku, budeš na bedni!

Boyz & girlz, toľko Šurany mojou optikou. Keď ste si ešte nestihli vyrozprávať vlastné zážitky, napíšte ich do komentárov.

PS: ...a vyveste nejaké fotoz, alebo mi ich pošlite. Čuz.

6 komentárov:

Kilo povedal(a)...

Andrej pekne si to zhodnotil, teraz vsak vsetci mate volno do 7. spetembra kde by sme sa mali stretnut. / vsetko bude v mailoch /.
Azda by som k clanku dodal ucast Marecka a nasho Maskota Adky.
Dakujem vam vsetkym za sezonu.
m

Mates povedal(a)...

Ja by som zase dodal moju neúčasť pre neschopnosť hýbať rukou:( ale hlavne by som chcel vyzdvihnúť nášho kouča Majkla alis Kila, ktorý sa v konečnom poradí slov.pohára umiestnil spomedzi triklubu prvý(medzi mužmi) a ukázal nám, ako sa má bojovať! O prvom mieste Cibka nad 40+ iba veľký respect a pre mna a ostatných veľká motivácia. Babenky naše pôjdu o rok silno hore, na čo sa veľmo teším. čus.

drobcek povedal(a)...

Andrej, aj odo mna, ako skuseneho a byvaleho prefesionalneho "pisalka" prijmy uznanie, za pekne sformulovane myslienky na Surany.
A to nie preto, ze si ma spomenul /61. miesto PDO v triatlonovej premiere/ :-)

Taktiez by som rad vyjadril Cibkovi uznanie za vysledok, ale hlavne vykon v kategorii 40+ /ja tam budem o pat rokov, takze sa mam est eco zlepsovat/ :-) chichi...

Kedze som k triatlonu "pricuchol" len od jari a ani zdaleka som nemal natrenovane to co ostatni, bol som so sebou v zavere sezony /na sprinte v Ziline a na M-SR v Suranoch/ spokojny - hlavne s casmi - ktore su momentalne v kategorii Elite este podprierne, ale v Open kategorii by som bol slusny priemer :)

Takze mam motivaciu na dalsiu sezonu, verim, ze sa nieco v Triklube priucim :)
P.

Cibo povedal(a)...

Peto, posli mi tvoju emailovu adresu, pridam ta na blog. An/

Anonymný povedal(a)...

Andrej, veľmi krásne napísané, zhodnotil si všetkých, len o sebe si mohol trošku viacej, naozaj si naj, čo aj výsledok SP v kategorii 40+ dokazuje. Blahoželám Ti, blahoželám aj ostatným, Mišovi za naj Triklubáka v kat. elit, Peťovi, ktorý je za ním v tesnom závese, no a Pali s Ferom sa perfektne rozbehli. Inak skúsim takto pridať fotky, možno to pôjde http://picasaweb.google.com/peter.bzisky
Majte sa 7.9.sa vidíme:-)

Unknown povedal(a)...

Good good good......