4. 8. 2008

Slovakman ???

TEPLOTNY REKORD ZO SOBOTY podla Slovenskeho hydrometeorologickeho ustavu : NITRA 2.augusta o 13.56 :

35,6 stupňov celziových

mám ešte písať REPORTÁŽ???? asi netreba :)
tak len môj pohľad na celú vec :
Ked som išiel do Nitry na drevo
s Mateskom som sa v depe zadrelo
budeme zas na bajku spolu hniť
musim ja ho rýchlosťou odfakliť :)

Ale keď som odfaklil Krajčíka
predo mnou sa objavil Cibulka
to nakonci kolečka nič to veď
oboch nás ich dneska čaká ešte Päť :)

A keď som už ušiel aj Cibkovi
začal som sa bližiť zas k Majkovi
Majky spinká v trávičke tichúčko
urobím mu aspoň defekt ihličkou :)

Lenže teraz v kotŕbe vŕta mi
Čo si počnem so štafetou - triklubakmi
bude že to oštara hej veru
ťažšie ako poraziť Operu :)

Pojdem si ja trošičku zabehať
počkam čo sa potom zas bude diať
ale Cibko rozkvitol ako kvet
bežal rychlo ako by mu patril svet :)

Za nim Mates už leti ako blesk
ako by ho nanáňal besný pes
Potom po mne vybehlo Kilečko
asi si dal rum a pivečko :)

A keď už som nemyslel že som muž
obehol ma dokonca Rišo Pouš
taka hanba to zase nesmie byť
Asi by som mal konečne prestať piť :)

Keď som do cieľa jak drevo :)
Pivko sa mi do krku zadrelo
kto by sa bol odvažil ráno povedať
že to taký šťastný koniec bude mať :)

5 komentárov:

Nika povedal(a)...

Marečku,ved ty si kludne aj basničkár mohol byt:-))))))

Stupi povedal(a)...

Marecku pekne si pretextoval tu pesnicku.

Cibo povedal(a)...

Marecek = Respect ;-)

PS: Dnesne vecerne headliny: Pan Lasica rezignoval na umelecku karieru ked vyhlasil ze na Slovensku su lepsi textari, ktorym treba dat literarny priestor ;-)

Cibo povedal(a)...

Este jeden highlight, ktory Marecek nespomenul: Vyborny Matov vykon a jeho osobak. Respect ;-)

Kilo povedal(a)...

Marecku piken si to zasa raz vyskladal..... len co to povedat
:))