27. 5. 2008

Veľký výpredaj


ESTE MI TU OSTALO po senci :

1-maratonky Adidas velkost 44

2-tretry Adidas 44 - triatlonove dlhsie pouzivane

3-tretry Adida 44 - malinko pouzivane - boli moje rezervne

4-helma Rudy Project na velke silne charakterove hlavy :)

5-helma Giro - novsia , tiez dobra

8-kratky dres IRONMAN

9- dres Cocoon IRONMAN KLAGENFURT - uplne uzasna zalezitost

12-13- skvele TTdresy Speedo z lycry super stav

14-dres cyklo bez rukavov ATEX-moraviaman

16-starsi dlhy dres Saeco -mne je maly ale mam ho rad :)

17-biely cyklodres -nepouzity ale s mojim menom

18,20 repre dres a kombineza

23- nova plastenka-nepremokava Louis Garneau

24-zimna bunda-dres- Nyna- absolutne namakana vec, odopinatelne rukavy aj do zimy aj mensieho chladu

27-kratke nohavice NYNA pod kolena zateplene na kolenach-minimalne pouzite


Je to na vas :)

1 komentár:

Cibo povedal(a)...

ja by som vzal 10, 11 a 25 ale musim vyskusat ci to nebude na mna velke