27. 5. 2008

1/2-Ironman, Linz, 24.5.2008

Nestava sa casto aby sme sa z pretekov vracali s takym gulervucim uspechom ako po tomto vikende -my - myslim tym asi uz aj tradicnu svatu trojicu Filip, Tamara a puch svaty- ja - aj ked za seba nemozem povedat nic oslnive -zase som mal jeden z nepodarenych dni , ked clovek sa moze aj potrhat a neda sa to ale za zvysnu cast nasho silneho kolektivu mozem vyjadrit veeeeelku spokojnost.

Ked zaratam tretie miesto Ricardo Vargosa na sprinte tak je to uuuplne ze parada.

Takze Filipovi sa podaril skvely zavod ked ho porazil len Tamarin kamos Werner a Tomas Pekelny Hell Riegel ktory to stale este vie.........

Do Tamary som celu cestu hustil ako sa potom nadrbeme ked v linzi vyhra ale neverila mi - no mne sa verit oplati pretoze vyhrala nad zvyskom startoveho pola v case ktory by jej zavidel nejeden z nas.....je to skratka pretekarka a profesionalka kazdou bunkou ....a tak sme si dali trosku vinka v nedelu v udavskom :) :) :)


Takze skvely vikend za nami a tesime sa na dalsie :) drzte sa pasteky moje :)

4 komentáre:

Cibo povedal(a)...

Skoda ze sa Tamara nezastavila v piatok na treningu, ale dufam ze nebola posledny krat v bratislave, tak snad nabuduce. Kazdopadne, vykon podala dokonale profesionalny, ze gratulujem a pozdrav ju pozdrav ked s nou budes telefonovat.
Btw, na http://www.trirun.at/linztriathlon2008/ je clanok (v nemcine), spominaju tam Tamaru aj Risa. Akurat o tebe Marek ani slovo, ale ved pride aj tvoj cas, no worries...

SHOCKER :) povedal(a)...

Inak Tamarke sa u nas moc pacilo ale je tu velky problem s vizami a cestovanim- po dvoch tyzdnoch vybavovania jej dali viza len na 5dni takze ani neslo aby tu ostala dlhsie - kazdopadne pracuje sa na Shengenskych multi vizach aby mohla chodit castejsie - z Lvova je do Humenneho asi len 350km ale podmienky, pohodu a ludi okolo podla jej slov tu ma daleko radsej nez doma ....

Takze myslim ze coskoro sa uvidime :)

inak andrej dik za upravu tych fotiek lebo ja uz som bol vcera taky vymlety ze som sotva report dopisal :)

Kilo povedal(a)...

Myslim si ze tento vikend bol viac uzitocny ... ako si sam vravel, kazdy z vas vyhral niekto nad sebou ked to nieslo a niekto nad druhymi .....
Zaklad ze sa usmievas ....
kilo

Palo povedal(a)...

Fakt super vykony, a Marek dradicne velka poklona aj tebe. Mozno nabuduce dotankuj niaky ten horec a bude to este lepsie, alebo skus tradicny recept borovicka + iontak:-))