10. 5. 2008

Duatlon Myjava

Borci, to čo som dnes videl na Myjave sa hlboko zapísalo do môjho vedomia aj podvedomia. Prežíval som to všetko s vami - tak som mačkal spúšť, že sa mi z toho na ukazováku urbil pľuzgier ;-).

Sorry že som neostal na vyhlasovanie, tak aspoň takto ešte všetkým blahoželám a posielam krátku fotoreportáž. Celý album nájdete >>>tu<<<.

Pred štartom ste mali všetci dobrú náladu, žiadna nervozita, normálne som vám závidel, ako si to užívate.


Prvý beh ste to riadne napálili (úvodných 2,5km isiel Janči za 7:30 min!?!), Peťo sa takticky držal pár metrov za Turbom, v ďalšej skupinke bol Janko a Pali spolu s Operákmi, Sašo s Bizom v tretej...



Na bajk skákal Peťo s odstupom za Turbom, ale vo štvrtom kole ho už mal a ešte mu niečo naložil. Vpredu s Operákmi sa držal Janko, kúsok za nimi išiel svoje sólo Palino, škoda že sa do toho balíka nedotiahol. Bizo pichol, Sašo sa potom prepadol ku Maťovi Balážovi (brutálny bajk - kuknite dole na toho zvera). Marek išiel svoj štandard z plného tréningu, ale v tom oranžovom drese zlomil nejedno ženské srdce;-)


Kým ostatní krúžili na bajku, do cieľa dobehol Feri, ktorý štartoval ako open, a Kika čoby juniorka.



No a potom ste už dobiehali jeden po druhom. Peťo si doma vychutnal Turba a s prehľadom vyhral, v prvej desiatke bol aj Janko a myslím že aj Pali, za ním Sašo a potom najfotogenickejší triatlonista - Marek von Supernova, see yourself ;-)



No čo, boli ste skvelí, teším sa na vás v pondelok na tréningu, 06:00 na Lafku ;-)

4 komentáre:

SHOCKER :) povedal(a)...

...neviem co dodat....som dojaty...
je skvele ak nastane sulad CLOVEK-STROJ -,,,v tomto pripade CIBKO a jeho Fotak ktory je tak chytry ze ked lezal v taske v kufri tak som cakal ze na mna prehovori :)

PARADA ANDREJ...mal by si zvazit buducu karieru...:)

No jednym dychom dodavam - lahko sa robia krasne fotky ked objekty co fotis su krasa sama o sebe :)

Cibo povedal(a)...

Man & Machine? Dakujem, dobra tema, na to si dam copyright, ha-ha.

Ale mas pravdu, ja som iba cvakal co som videl: Archetypalnu prehliadku fyzickej a mentalnej sily, technickej dokonalosti, priam sachovej taktiky a nevyhnutnej davky testosteronu ;-) Kto to hovoril, ze triatlon nie je divacky atraktivny?

SHOCKER :) povedal(a)...

Mily Cibko - Tvoje fotky prudko zachytili vsetko to co si vymenoval ale jedina vec co mi tam chybalo bol FAKTOR X - nienie...nemylis sa....Michal z rodu Vargovcov keby tam bol tak v jeho svojstojnosti by sa vyznacilo vsetko v jednom + jedna vec naviac - VÁŠEŇ :)

ako inak sa da nazvat 100kil mesa a hluku v 40km rychlosti na dvoch tenuckych kolesach

Mates povedal(a)...

Pali tam vyzera jak model od Versaceho... daj si to na blogg,babi za tebou poletia...