11. 4. 2010

Malo karbonu?

Vcera mi Jozo Vrabel v slabej chvilke povedal ze nevie co zaujimaveho by sme mali hodit na http://www.trisport.sk/ a tak som mu poslal krasne fotky drahoveho bicykla DE ROSA - stary model, typujem ze vyrobeny niekedy pred r. 1990. Uzasna masinka, vybavena krasnymi Campagnollo suciatkami, novymi Shamalmi -svojho casu uzasnymi gulervucimi kolesami za strasne prachy... proste sperk jak od Swarovskeho - obzvlast rad som bol ze to kolo bolo znacky De Rosa lebo je to znacka naozajstnych fajnsmekrov ku ktorym pofidernych ironmenakov typu j.v. jazdiacich na kosackach od Specializedu nemozem prirovnat :)))))))))))

http://zaxpeed.blogspot.com/2009/03/dokonaly-sperk-de-rosa.html

Kazdopadne Jozo to pochopitelne ohundral, ze na tom bicykli je malo karbonu...../a tiez asi ze to nie je jeho oblubeny specialized :)

No dobre, ....povedal som si s tazkym povzdychom...predsa nemozes od byvaleho dubnickeho age-groupaka co robi triatlon 5rokov aj s pripravnymi zavodmi na BMX na predmesti novej dubnice kde pretekal vdaka mladistvemu vzhladu so starsimi dorastencami aby mal nejaky vkus... naviac ked v zivote nesedel na poriadnom bicykli...:))))))

Dobre teda, povedal som si... Jozinko ma zlu naladu, asi mu manzelka urobila na veceru steak po zaruke a namiesto dobrej marinady na jeho pripravu pouzila Power Gel co jozo zabudol vyhodit po zavode Slovakman 2007 :) - tzv. gurmansky shocker :)

Dooobre Jozinko, nevadi ze si neutrpel vzdelanie tykajuceho sa cyklistickeho image ako napr. Andrej Cibulka ktory jednu De Rosu vlastni a moc mu to pristane....a co mu zvysok pelotonu jasne zavidi... :)

Doooobre teda Jozo....ked chces Specialized?............mas ho mat...
Ked chces karbon? .........nech sa paci :)

Dufam ze toto Ti bude stacit :)))))))))




3 komentáre:

SHOCKER :) povedal(a)...

KOMENTAR c.1 od KEVINA z TRIBE MULTISPORT :
I hate Specialized but this bike is COOL!!!

NAZOR KEVINA ked som mu povedal ze Jozo jazdi Spesla :

I feel bad for your friend that he has to ride a Specialized. I would rather stab my eyeballs out with a butter knife than ride a Specialized.

Jozef Vrábel povedal(a)...

Nevadí, ja a Fabian máme iný názor, nám sa na tých amerických kosačkách jazdí stále lepšie :)))))
Priznávam, že Fabian jazdí trošku lepšie, teraz vyhral práve nejaké dva pouťáky niekde v nejakých Flandrách a Roubaix. Veď ja mu zase ukážem ako sa jazdí na kosačke v SA.

Šewy povedal(a)...

To chci jako svatební dar. Pepo vyjednej to jako sponzorský dar od Spešlu. :)))