17. 3. 2009

Dokonalý šperk De Rosa



Nemohol som si pomoct, musel som to tu dat - vela ludom taketo kolo asi nic nepovie, je to draharsky special vyrobeny trosku skor - ale dokonalost spracovania a elegancia je absolutne dokonala... raz v Californii som bol v obchode ktoreho majitel tieto bicykle zbieral...a poviem Vam, to bola ina pecka...muzeum jak z najkrajsich snow :)...tisko zavidim majitelom tejto znacky...nieco ako Rolls Royce medzi bicyklami...

4 komentáre:

Cibo povedal(a)...

na Shamaloch jazdil svojho casu aj Michael de Warga, akurat to bolo na Colnagu - to bol iny sperk ;-)

SHOCKER :) povedal(a)...

nooooo pamatam ze Miguel Wargas jazdil Shamal na tom nadhernom Colnagu ale mam pocit ze len vzadu....alebo nie? majky mal si komplet kolesa?

Anonymný povedal(a)...

V predu som mal Mavic a vzadu shamal a mozem priznat ze tohto roku moje colnao bude moznost vidiet v celej sozone a bude ho sedlan novy Clen Triklubu Matus Putala ... skvely to plavec bezec a aj ciklistika mu ide ... no mam s toho pocit ze Colnago pociti rychlost ako dlho nepocitil ... :))))
kilo

Palo povedal(a)...

Ajjajajaj de Rosa je proste sperk :))