23. 11. 2008

Pódium pre Triklub

Boyz and girlz, dnes som si urobil oddychový deň - asi podobne ako väčšina z vás. Sústredenie v Myjave mi dalo vcelku zabrať, verím však, že to bol dobrý vstup do nového tréningového roku. Každopádne budeme mať na čom stavať v ďalšej príprave.

Z Myjavy som si priniesol solídnu svalovú únavu, ale aj výborný pocit, že sme opäť raz vytvorili skvelý tím a navzájom sa na tréningoch potiahli. Odtrénovať denne 5-6 hodín nebolo easy, ale vy ste to zvládli výborne a pri tom všetkom vám nechýbala dobrá nálada, čo teda obdivujem. Boli ste jednoducho super, ako vždy :-)

Cením si, že sme mali možnosť trénovať spoločne s Opera Sport Team - plávať v jednej dráhe s olympionikom Paľom Šimkom sa nepodarí každému. Aj keď som prestižák, musím uznať že Opera je v súčasnosti najlepším slovenským klubom a spoločné sústredenie bolo pre mňa veľkou inšpiráciou.

PS: Vďaka Mišovi za organizáciu, Peťovi M. za lokálnu podporu a samozrejme aj Marošovi H. a celému Opera tímu ;-)

4 komentáre:

SHOCKER :) povedal(a)...

Jaj fesaci moji pastekovi...nemozem si pomoct ale vobec nelutujem ze som tam s Vami nebolo - lebo by som sa asi utopilo a Stupi by mi to potom na blogu natrel :) vsak? :) :) :)

ale milo ma potesil jeden internetovy klik ktory Vam rad preposielam :

http://www.petrvabrousek.eu/pvFotogalerie.aspx?intRubrKis=1295&intLang=0&intFotoKis=500000545

Kilo povedal(a)...

Marecek ja zas lutujem ze si nebol s nami na sustredeni. Ved ako ty sam vravis nie umenie robit veci co nam idu ale treba sa pokusat o tie co nam aj nejdu :))).

Vsak na bike sustredku sa dufam este uvidime :)

SHOCKER :) povedal(a)...

Nooo majky, trafil si hlavickou po klinci :) prave preto predsa robim triatlon - vobec mi to akosi nejde ale ako sa vravi - nie je umenie robit to co nam ide samo od seba... v mojom pripade je to naozaj nieco uuuuplne ine :)

Mates povedal(a)...

Tak potom ako hovoril na sustredku isty Tomas K. dolezite je aj to aby clovek mal 3L. lahke nohy,lahke zeny,lahke drogy...