2. 11. 2008

Što slučilos v Paname

Velky pozdrav celemu pocetnemu fanklubu -ani sme s filipom a tamarou necakali kolko ludi sa nam ozve - tomu sa vravi teda kuuurňa dobry motor :) VELKA VDAKA VSETKYM

No jak ste si stihli vsimut vo vysledkoch, dieru do sveta som moc neurobil co ma trosku mrzi lebo priznam sa ze hadam tak dobre som sa pred pretekom este necitil-startak som mal uz od priletu do usa :) ....s tym ze 10.19.xx musi padnut aj keby traktory lietali okolo... priprava nebola najhorsia, andrej orlicky ma skvele rozplaval - aj ked mozno cas 1.13 urcite nie je nic svetoborne ale v tych vlnach co boli -sice neboli velke ale boli- no plavalo sa krasne a mam pocit ze to bolo moje zivotne plavanie... Miso s andrejom si v Almere uzivali vlny tak som to skusil tiez...tu to bolo ovela miernejsie...vlny boli mozno vacsie ale to boli masy vody po ktorych sa dalo uplne krasne plavat.

Co sa tyka dalsich disciplin -noooooo pravda je taka ze s Matom holeckom sme 2mesiace behali kopu tazkych treningov, co ma priznam sa namotalo na moznost velmi dobreho casu...lenze od Almere som najaztil presne 170km :)))) no to nie je mnoho - takze ked som sa niecoho fakt bal tak to bola cyklistika :) -naopak na beh som sa tesil - lenze - syndrom behu je u mna asi nejaky otoceny lebo kazdy jeden odbehnuty km na treningu sa premietne na bicykli :)

Mato Holecko je skratka cyklisticky macher :) Cyklistika bola chronicka rovina ale makalo sa jak ozivot...okolo nas stale lietali motorky s rozhodcami a rozhanali baliky zltymi a cervenymi kartami. Miestami sa dalo dokonca ist v pohode v haku lezne priznam sa -nie zeby som nejak trpel na to ze nesmiem hakovat- no skratka nechcelo sa mi nechat disknut kvoli takej blbosti ...tak som si stale nechaval odstupy co sa mi nakoniec aj oplatilo...
Okolo 100km kedy sa slo mierne s vetrom sa zrazu pretek strasne zrychlil...ja som tocil okolo 40-45 a baliky okolo mna dupali ako by som tam parkoval...skusal som aj zrychlit ale citil som prichod krcov -no na to zacala panelova cesta a na mojich novych tvrdych kolesach som sa skoro rozplakal od nervov...z kopca 28km v hodine...filip inak tiez na tom useku hresil jak pohan...

Ked uz som bol s psychikou na konci a odbocil som smerom k obratke tak som zrazu zazrel Tamaru - skoro som okoktavel - bola asi len 8minut predomnou...za nou Gabika Loskotova-dalsia PRO z ceska... ufff...tak som zacal tlacit do pedalov az sa mi halucinacie robili....
Ked som na obratke zazrel cudnych fanusikov, moc som tomu nepripisoval ulohu - ale ked som potom videl mavajuceho Spidermana, Batmana a podobnu haved- zacal som mat pochybnosti o kvalite a zlozeni jontaku :)

Strasne vela dvojnikov som nejak popri trati nasiel....asi 4x som obiehal Marosa Horinka -zakazdym mal iny dres a ine oakleye :) Raz som obehol dokonca Stupiho - ale ten miestny mal podstatne menej svalov :) a ked som zazrel kdesi naobcerstvovacke Laca Kassasa tak uz som bol pripraveny na to ze v depe ma budu cakat pani Jurasek s Ihringom :))) no zazitok

Ku koncu kola asi 20km pred cielom ked som dorazil Gabku Loskotovu sa dal dokopy pomerne velky balik a kedze som uz necakal nejakeho motorkarskeho rozhodcu tak sa mi zdalo fajn ze popri mori vo vetre nemusim slapat naplno a oddychnut na beh...lenze sopliky mi tiekli tak som sa siel vychriachat a v tom -ked tu zrazu -avsak - prihucal rozhodca a bez hanby vsetkym ukazal cervenu :) len usoplenemu mareckovi nie :) este ma pochvalil ze ako pekne v odstupe idem :)

Tak som sa dostal az na beh...bezalo sa mi naozaj super, imaginarny matko holecko za mnou stal s tucnym bicom - nebyt par nutenych prestavok pocas behu kvoli napinaniu tak to bude celkom vyrovnane -kazde kolo okolo 1.05 :)lenze10-15gelov by rozgrcalo kazdeho ...tak aj trosku casy sa rozutekali...nakoniec az 4.25.......noooooo ja skratka behat neviem -a asi ani nebudem vediet :) ale aspon mam motivaciu do dalsej zimy v spolocnoti M.H.........mato , rozbalime to nabuduci rok za 3.45kazdy pretek :)

Takze aby som zhodnotil celok - spokojnost je tu velka -dokonca som porazil nejakych profikov, co vobec nie je lahke, vraj som nejaku minutku na kole nalozil aj Tamare, ktora sa na tom kole hadam narodila :) takze vlastne nie je dovod nebyt spokojny -no dosiel som na jednu vec- pretekat v novembri je ovela tazsie ako v juli-auguste ked clovek je rozbehnuty od zavodu k zavodu...o to viac si cenim vcerajsi pretek... jedine co ma mrzi je ze Filo nedosiel lebo tiez bol -aspon myslim na tom skvele...to by bol koncert nasej party- Vabrouch 3, Tamara 2, Filo...coja viem...dajme tomu do10...aj ked myslim ze by to dal este lepsie ... :)))

IRONMAN SOUTH AFRICA je za rohom takze hosi, uz nie je cas skrapkat si gule a ideme do toho :) nech je na zaxpeede o com tocit :)

7 komentárov:

Cibo povedal(a)...

Marek, prijmi moju gratulaciu - vytuzenych 10:19 sice nepadlo, ale vykon si podal krasny, najma na bajku ti to pekne islo. Ked sa pri tvojom mene objavilo bike = 5:03, veril som ze to vyjde, ale nevadi, bojoval si.
Pozdrav Petra aj Tamaru, obaja predviedli fantasticky vykon. Sice som to sledoval iba podla medzicasov, ale viem si zivo predstavit ako stahovali superov centimeter po centimetri. Inac, par km pred cielom sa objavil komentar ze Tamara sa dotiahla na 1:30 za Bellu Comerford a vyzeralo to ze ju docvakne, nakoniec to bolo v cieli 7 minut, nevies co sa stalo?

cupko povedal(a)...

Aj ja sa pripajam ku gratulaciam. Pekny vykon, aj som ta videl v "telke" ako si pretal cielovu pasku ;-)

Palo povedal(a)...

Marek, proste super. Buduci rok ta M.H. urcete dostane pod 3:45, no a cely tvoj realizacny team pod 10:20 alebo teda 10:19:xx, no hlavne nech si tie preteky takto uzivas aj nadalej

Anonymný povedal(a)...

pekne Marečku ,ze si to dotiahol do konca pozdravujem celu partu miso banske

Kilo povedal(a)...

MArecek .. pretek ako mal byt cas vobec nerozhouje..... Mali dodatok v cielovej cinosti viac sa usmievaj do kamery :))) nech my tvoji fanuskovia si to s tebou viac vychutname :))).....

Stupi povedal(a)...

Ja sa priznam Marecku, som sklamany. Cakal som, ze sa trosku hecnes a das to za 10:19:xx Snad inokedy to vyjde :-)

Mates povedal(a)...

pekne marecku, vobec to nebolo zle, prave naopak. Po takom sialene rychlom bajku ist maraton pod 3:45 je narocna uloha, hodna profesionala, takze hlavu hore, sme na teba hrdy. tvoj triklub-fanclub...