16. 9. 2008

Príprava trochu inak ?!?

Keď sa tu tak veľmi ozývajú hlasy ohľadne zimnej prípravy či ukončení tej starej, inšpirovalo ma to a dávam Vám do pozornosti preteky, ktoré organizuje Slovenska Skialpinistická Asociácia.

Ide o III. Ročník Horského Duatlonu – Staré Hory – Krížna. Podujatie je taktiež zaradené do Horského Duatlonového Poháru ako jeho IV a posledné kolo. Dĺžka cyklistickej trate je cca 5,5 km s prevýšením 313 m a bežecká časť cca 2,5 km s prevýšením 595 m. Nevyzerá to namáhavo, čo? No tak 4.10.2008 šup do Fatry :-)

Druhým podujatím, je ešte šialenejší pretek a to „Vysokohorský Beh Baranec“, ktorý sa uskutoční 27. Septembra v Žiarskej doline v Západných Tatrách. Trať má dĺžku cca 20 km a prevýšenie cca 1600 metrov.

Viac informácii o podujatiach získate na www.skialp4u.sk . Ja osobne by som sa rad zúčastnil toho duatlonu, no akosi som mimo Slovenska.

No a na koniec len jedna veta: „Športom k trvalej invalidite“ :-)

2 komentáre:

Stupi povedal(a)...

Biri teraz nezahovaraj, ze by si sa rad zucastnil. Si naschval zdrhol prec aby ta taketo podujatia namahave minuli :-p A radsej sa tam nechavas Svedkami balit po baroch.

SHOCKER :) povedal(a)...

Ta veta na zaver je velmi vhodna...ako rodeny pedagog by som dodal - Touto cestou sportovou v ustrety lahkej mozgovej disfunkcii :)

Ale ked uz sme pri ucasti, Stupmajster kludne moze ist - aj tak nemas co stratit :) Poslem ti ako sparinga Mira Princika, vyhrate prvu cenu :) Ale povedz Mirovi nech sa otoci ked uvidi smerovu tabulu Krakow 20km :)