20. 9. 2008

Motivačná vložka č.2. -evolučná

>>> >>>

7 komentárov:

Cibo povedal(a)...

Marek, pozeram, ze od kozmologie si sa posunul k darwinizmu ;-)

SHOCKER :) povedal(a)...

Andrej....mam o Teba strach....
.
.
.
.uz zase si spal v kniznici...co? :)

SHOCKER :) povedal(a)...

mimochodom ak nieco v tychto slusne povedane- meteorologicky nepodarenych dnoch - naozaj mooozem tak su to KOMPRESNE PONOZKY...

skvele su tie co ma cibko-asi Nike, super su aj tie co ponuka Peto Vabrousek ale z vlastnej skusenosti doporucujem naozaj znackove a maximalne funkcne MAJKY's GRANNY COMPRESSION SOCS :)
velka fantazia termickeho typu :)

Kilo povedal(a)...

Marecek tvoje umenie zacina presahovat pozemske sirky ... len neviem ci si k tomu vsetkemu mozem vziat aj ja male zasluhy a to v podani ponoziek mojej babky :)))...

Maťo povedal(a)...

Bola to ťažká nerozvážnosť od teba, zverejniť tú fotku z nášho minisústredenia v HC. Teraz ten model našej spoločnej prípravy okopírujú všetci naši súperi:-)...a okrem toho to môže vážne narušiť tréningovú morálku v TTT

To Cibo: Nakoľko naša oficiálna stránka TTT je vedená v pomerne serióznom duchu, občas by som vám sem rád prispel nejakými príspevkami....len na to potrebujem od teba práva bloggera.

Cibo povedal(a)...

cau mato, som rad ze si sa ozval, potrebujem iba tvoj email, tesim sa na tvoje prispevky

Cibo povedal(a)...

Mato, poslal som ti invitation do mailu.