10. 9. 2008

Almere Weekend

O ITU World Championship som chcel niečo napísať hneď, ako sme sa vrátili z Almere. Ale minulý týždeň ma chytila strašná lenivosť, tak to teraz dobieham aspoň obrázkami, čo som našiel na webe.


Napriek tomu, že sa mi do Almere veľmi nechcelo, celá akcia vyšla vysoko nad moje očakávanie. Zišla sa výborná partia ľudí, okrem Miša, Marečka a Princezny sme trávili čas s trnavákmi okolo Andreja Orlického, s profíkmi Filipom Kristlom a Karolom Džalajom, aj českými hviezdami Petrom Vabrouškom, Luckou Zelenkovou a Tomášom Bednářom. A samozrejme aj s Paľom Peciarom, ktorý sa ujal role šéfa našej squadry.


Ďalšie highlighty:
- Marek mi urobil radosť s CD Phil Collins Big Band - A Hot Night in Paris
- JJ nám poslal reprezentačné tričká, aby sme mali v čom pochodovať pred tribúnou pri otváracom ceremoniáli
- Miško nám vysvelil, čo je to shocker ;-) čím inšpiroval MN aby si zmenil nick
- Andrej Orlický sa predviedol 1. časom vo vode a famóznym behom (maratón za 2:56). Mal reálnu šancu vyhrať iron-distance, keby na bajku neexperimentoval s novým sedlom. Nakoniec z toho bola "až" 13. priečka, ale aj tak klobúk dole!
- Filip predviedol nádherný súboj s Petrom Vabrouškom, o 11. miesto prišiel až v posledných kilometroch, ale 12. priečka na svete je tiež výborná
- ja som si urobil radosť 7. miestom v age group a celkove tuším 57.
- Petr Vabroušek sa prejavil o.i. ako výborný zabávač a s Tomášom a Marečkom si výborne nahrávali, napr. na tému JB :-)
- tisícka nadržaných triatlonistov a niekoľko viac-krát divákov okolo trate vyrobili parádnu pretekársku kulisu.


Musím uznať, že atmosféra veľkých pretekov je neporovnateľná so Slovenským pohárom. Kto to nezažil, nebude rozumieť. Uvidíme, čo prinesie budúci rok, ale pevne verím, že si niečo podobné zopakujeme :-)

6 komentárov:

Kilo povedal(a)...

Wheeeeeeeeeej Andrej nezaprie sa v tebe IT - ckar .. Kde si take super fotky vyzburil to neviem ale vsetko to bolo spravne nacasovane :)). Este raz vsetkym zucastnenim dakujem za perfis vylet a aj pretek :).

Cibo povedal(a)...

Miso, tu je link, tych fotiek je tam viac:
http://almere.digicity.nl/Fotografie/Triathlon_Foto-1058411903id.html

SHOCKER :) povedal(a)...

No koukam Andrej, Ty si si tu cielovu rovinku uzil uplne na plne g... pecky :) Toto ti velmi zavidim , lebo uz druhy rok sa snazim pretekat tak aby som si tych poslednych 500m vychutnal, a nikdy sa mi to nepodari...

Davam si zavazok do buducej sezony- na pretekoch ktore maju takyto pompezny dobeh, si stale 1km pred cielom dam shockera-potom to mozno bude uuuplne paradne :)

PS :Nie zeby som ta upodozrieval ze si si toho shockera dal niekde na obcerstvovacke :)

SHOCKER :) povedal(a)...

Mimochodom, vela ludi sa ma pyta - kto je maco, co je maco, kedy je maco, preco je maco.....:)

na vela otazok najdete odpovede priamo na macovych strankach :

www.maco.estranky.cz

Cibo povedal(a)...

Čo si pamatám, v Macovej kronike chýbajú významné etapy jeho života - Maco v Primoštene, Maco v Almere, Maco na Prešovskom golfovom ihrisku, ale najma Maco v Blatnickej doline ;-)

SHOCKER :) povedal(a)...

Maco ma tych zazitkov ovela viac ale silno pracujem na katalogizacii jeho zivotopisu, okrem toho kapacita stranky je obmedzena -podobne ako Stupiho sikovnost :))) takze musim co -to pozmensovat a bude...

Maco sa na Vas intenzivne TESI :)
BRUM