6. 4. 2008

Prve preteky za nami

Dik Andrejovi a jeho bleskovej analyze o tom ze Delta Erlajns su pred krachom sa napriek mojim ocakavaniam dostavila vecer skatula s bicyklom... no skoro som sa rozplakal lebo cakal som vsetko ale toto bola silna kava aj na mna....no co narobim aj takito ludia su ako v delte...ani rozculovanie nepomohlo no na moje prekvapenie, nic nechybalo ani nic nebolo naviac -skoda :)

O tom ako mi bolo pri pohlade na skatulu a jej rozdrbany obsah si urobte vlastny obraz.
Takze dnes sme absolvovali s filipom a tamarkou kozulinovou - ktora s nami byva plavecke preteky - mimochodom prve plavecke preteky v mojom zivote - a zrejme aj posledne :) po tomto silnom zazitku - bolo to na trati Ironman takze 3800m a bol to vcelku riadny brusel . Asi 400ludi si potrebovalo nieco dokazovat- a Filipo vyliezol z vody v kategorii na 2.mieste - celkovo na 9. - ja trosku neskor na 11.mieste -celkovo 71. :) takze mame radost- ja som si dal aj osobak na 3,8km:)

VYSLEDKY NA : http://www.dcbadventures.com/recent/results/2008-04-06_overall.HTM

Takze idem si dat pivko na zdravie Andrejovych vnukov - samozrejme hovorim v buducom case :) teda o tych vnukoch......... :)pivko si prasknem radsej hned :)
Inak je tu strasne prijemne teplo a dramaticky sucho....:!

Žiadne komentáre: