27. 4. 2008

Bežal som s M. V.

Sobota ránko, slnko už hreje
stojim už na štarte a čo sa to deje??
Prichádza on - krásny jak sen
veľký a silny, kus tlstý len :)

No to len silný klam mozog mi zatienil
Prichádza ON - čo všetkých oslnil
Bojovým pokrikom hecoval zas
skrz lepším výkonom poženie nás.

Štartová čiara a my vedľa seba
jak jeden muž, spať mi to nedá
keď zaznie hlas Fotulov čo vystrelí nás v diaľ
súperi prepadnú v hlboký žiaľ

Ked Miško vykročí , rýchlosťou blesku
a jeho postava v mohutnom lesku
blysne sa v svižnosti a lyrike behu
aj celá STU vloží doň dôveru

Vargovič útočí huláka na nás
a ja si tom tempe pripadám jak fas
že som sa flákal a netrénoval
tak teraz trpím jak hovado......zas

Majkyho telo v rýchlosti besnej
rúti sa pretekom jak jelenček v mládzi lesnej
pletenec svalov, nulový tuk
ja naňho kukám jak taký puk

Blíži sa cieľ a ja už viem
že to bol zase prekrásny deň
Byť s Vargom tugedr pocelý čas
Teším sa že to raz ochutnám ZAS..

ďakujem majky za krásny zážitok....

7 komentárov:

Stupi povedal(a)...

Ako marecek klobuk dolu za tento krasny vytvor tvojej fantazie. Popisat takymto stylom preteky je hotove umenie.

Kilo povedal(a)...

marecek potesenie bolo na mojej strane :)

Cibo povedal(a)...

marek, opisal si to citlivo, s neoromantickou nehou, a budovatelskym zapalom. tusim ze si prave zalozil umelecku bunku v triklube, a potom ze triatlonisti su nekulturne hovada ;-)

SHOCKER :) povedal(a)...

triatlonisti nie su nekulturne prasata----su to citlive entity so smyslom pre krasno....dokonca aj Rišo Pouš :)možno...

akurat varga je tlste hovado :)
ale prave preto ho mame radi :)

Kilo povedal(a)...

Maercek my nehvorime tlsty a silne stavany :P
Ale pravda je ta ze takto zavodit sa oplati len skoda ze v triatlone to asi tak nebude .... kua potrenuj vodu a bude silna party ....

SHOCKER :) povedal(a)...

nebudem trenovat vodu, radsej ty prestan plavat tak hovadsky rychlo...
mimochodom v spolocnosti Kristinky lapinovej, mata balaza a nas ostatnych potapacov je daleko vacsia sranda jak medzi nabudenymi profikmi :)tam si aj pokecame, dohodneme co po preteku, skratka mier laska a pohoda

Kilo povedal(a)...

No ja hoci co robim len nie hovadzky rychlo plavem a uz vobec to nestaci na nejakych profikov :P
... No budeme to musiet nejak vymysliet aby nase preteky boli aj spolocne ...
Mam navrh vzdy ked vyplavem skor tak zoberiem nejake to poldeco s ktorym ta budem cakat v depe vzorne nastupeny :))