12. 4. 2008

Burizona warm-up


Tak mili partaci, uz sa nam to krati a o par hodin budem na dablju sí pustat velmi farebne ekskrementy na znak statocneho štarťáku ktory sa v nedelu Vasho casu o 15.45 premeni v rydzu energiu prvych metrov Ford Ironman Arizona 2008.

A takto vypada v tejto chvili cielova rovinka ale predpokladam ze o par hodin tam bude viacej low fat hranoliek a čipsov požierajucich amikov :)


Zaver pripravy prebieha v priam budhistickom mieri, ladime kola jak o zivot aj ked je tu pomerne netradicny problem - ektremne suchy vzduch...doslova ked sa nenapijem kazdych par minut, mam pocit ako keby som dychal vzduch z teplovzdusnej pistole ktorou Miro de Princique opaluje zarubne na skor vyrobenych zrucaninach trebisovskeho okresu :)


Znie to sice srandovne ale naozaj mam velke obavy tak som si za sedadlo namontoval nosic na vodu aby som sa mohol pocas kola preplachovat - 180km -vacsina uprostred puste rozhodne nebude nic co by sa dalo nazvat pohodou ale zase bude o skusenost naviac...treba predsa rast...ist hore :) silno hore :)

Dnes na prezentacii som sa tak poflakoval popri stankoch sposobom mne vlastnym a ked tu zrazu - avšak - ktosi na mna vola - mareeek mareeek...kuknem okolo seba - akasi fesanda na mna mava...kuknem lepsie , a koho nevidim - Michellie Jones - myslim ze vyhrala aj havaj alebo take daco -no a hned ku mne ci sa so mnou moze odfotit....no hovorim si - nemam moc cas ani naladu ale nakoniec ma objala, a sil no si privinula tak jej som povolil ale len jeden pikčer :))))))))



Take my tu musime riesit problemy...ale aj to je zivot bezneho humenskeho triatlonistu....:))))))

Ale tak si sam pred usinanim hovorim, chvala bohu ze tu neni moj milovany Miroslav P. z Trebisova -prezyvany tiez - chodiaci pruser - bo uz som v base a silno sa ku mne tuli 150kilovy černoško a sepka mi jemnym, hlbokym ar en bi -soulovym hlasom : Vrat trosku lasky medzi nas .....a Tvoj pobyt v miestnom alkatraze nadobudne vskutku prijemny rozmer :)

-------ale neeeeeeee...mirku šak ja ta mam prudko rad :)))))))))))))))) aj maco ta lubi :))))


Majte sa krásne, v nedeľu popoludní sme vam s Filipom k dispozicii na http://www.ironmanlive.com/

Filip pod cislom 26. a mne ako vyssie nasadenemu dali cislo 25 :)))))))

Ozvem sa po fšetkom.............. :) ..............možno

2 komentáre:

Cibo povedal(a)...

Marecku, neviem co fsetko sypes, ale robis to dobre, prinajmensom to podporuje tvoj literarny talent, a v tejto suvislosti si trochu spominam na pesnicku c.13 z cd Pocta Jarovi Filipovi, co si mi napalil. Tak verim ze ti to vydrzi a tesim sa na tvoj zajtrajsi vykon a stavnatu reportaz, ktoru dufam posles hned ako sa v cieli vyobjimas s Michelline a prevne verim ze predtym ako sa zacnes venovat miestnym roztlieskavackam ;-)

Kilo povedal(a)...

Marecek citim s tebov... Silne vitunovany bicykel v suchotach v krku ake mas zarucuju silnu nedockavost po este silnejsom vikone ku ktoremu ti budeme drzat palceky ......
A este jedna rada a cisto kamaratska neprepal .. vsak vecer sa musis venovat aj Michelle....

kilo

P.S.: Filipovi.... Drzim palce a niekedy mozno aj viac ako tvojmu lepsie nasadenemu kamaratovi .... :)))