10. 8. 2009

Majstrovstva Europy ITU - Duchonka 2009

Strasne ma nejakym zvlastnym sposobom zrali mrle ze som sa nenahlasil do Prahy. Ale logika veci jednak nepusti - ked chcem prezit Embrun, neda sa predsa ist do Prahy ale aj tak som este dlho dlho spekuloval ci tam predsa neist.......otazku mi pomohli rozlusit Samko - moj synovec ktoreho som nemohol nechat cakat 8hodin kym jeho uchylny stryko si bude dokazovat ze je pretekar, a potom my brother from another mother - Matko Balage /citaj Balaz:)/ ktory ma dychtivo cakal na Duchonke kde sa konal festival :)


Samko s koncertom suhlasil tak sme v sobotu napoludnie dorazili, Mato nas uz cakal , rozlozili stany a hodili sa do vody- testovali sme nove Nike plavky stylom ako ked Biederman s Phelpsom idu spolu na Domasu sa okupat :) - okoloiduci ludia/v bikinach/ obdivne kukali na Matovu muskulaturu - ktora sa na ich potesenie este furt daleko lisi od postavy triatlonistu, a zase mamky po 35r kukali na moj vysokointelektualny pristup k plavbe :)zvlast ked sme pred tym dooobre nasypali vitaminky :)


Viacmenej sme sa zhodli ze trening to bol dobry, krizom cez jazero na duchonke smerom ku koncertnemu podiu, na druhej strane sme dali pauzu, vypoculi si par piesni od prave koncertujucich Chiki-liki-tu-a a potom nazad. Cestou k obcerstvovacim stankom sme este nasli bludiaceho Kuba Barona ktory nam na nasu velku radost porozpraval kopu intimnych zaujimavosti zo zivota jeho ocka :) Vlado....na tvojom mieste by som sa k nam teraz spraval velmi uctivo - Lebo nabonzujem kazdemu kto je Bugriša :)

Kazdopadne vela medoviny, nejake to pivko, klobaska, gyros, hot-dog, sem tam dietna kofola , gladiator, para , krystof , moji oblubenci IMT urobilo zo soboty velmi prijemny den.

Nedela rano - vsetko spi, duchonka oddychuje po velkom koncerte, opilci spinkaju volne pohodeni pomedzi stromy, od lesa vanie cudny zapach toho co telo vyprodukuje ked sa to prezenie s napojmi, aj v nasej partii sa este drieme tak sa rveme s Matom do Nike plaviek a vysoko elegantnou technikou si to davame krizom cez jazero- na druhej strane traja musketieri ktori este zjavne nedopili co bolo treba - este pri zmysloch sa postavia a hulakaju po nas - vsak vy ste rychejsi jak tie kacice na jazere..... :) tak sa zastavime uprostred kde je plytka voda, postavime sa obaja a kukame kto to na nas krici ..... a na to jeden z konzumentov zahulakal /to ma zabil:/ -


AHA......JE TAM 10MERTOV HLBOKA VODA.....A ONI TAM STOJA..............TO NEVYMYSLIS....TO NAPISAL SAM ZIVOT.............. :)


No skratka neviem si predstavit krajsie zaverecne sustredenie pred odjazdom do Embrunu odkial sa napr. vobec nemusim vratit:) a ak ano tak urcite nie v tak dobrej nalade :)



Matko......dik za skvely vikend :)

Žiadne komentáre: