2. 12. 2008

Mikulášska party!!!!

Hello hello!!!

Chcem sa vás všetkych čo si čítajú tento blog opýtať aké máte plány na vikend??? Hmmm???

Lebo ak žiadne tak tu mam jednu very good ponuku.

Mikuláš sa k nam rúti závratnou rýchlosťou... no a ja tu mám jeden taký podľa mňa nice návrh ako stráviť noc zo soboty na nedeľu.

Podľa nadpisu asi viete že hovorím o party. Ale nezostali by sme v Bratislave, odpratali by sme sa trošku mimo Bratislavi. Chata na ktorej by sa daná action konala sa volá Jahodník.

Čiže ak:
- chcete počúvať hudbu ktorá sa vám pači (bez technofilných zon,atd.)
- si chcete užívať bez toho aby niekto prišiel o polnoci a vynadal vam
- si chcete užiť nice prirodu a čerstvy vzduch
- sa vam nechce v noci cestovať nočakmi a mrznuť na zastavke
tak toto je ta prava choice ako stravit časť vikendu :)

*Vaš suhlas alebo nesuhlas alebo dalšie navrhy pleas napište v komentoch na tento članok :D

13 komentárov:

cupko povedal(a)...

Jahodink je SUPER, sme tam mali dozvuky. Vrelo odporucam ;-)

Jano povedal(a)...

chcelo by to daake podrobnosti:) tak na treningu sa dufam dozvieme:)

Anonymný povedal(a)...

tento blog citaju od urciteho casu aj neclenovia, resp. netiatlonisti...plati ponuka aj pre nich :)

Anonymný povedal(a)...

aj pre triatlonistov "netriklubakov" ?

Anonymný povedal(a)...

pre triatlonistov netriklubakov jj ved preco nie....a pre urcitych vip netriatlonistov tiez :)

Jano povedal(a)...

znie to cele daako zahadne - ako keby to organizoval ten macko v Mikulasovom batohu:)

Cibo povedal(a)...

Mikulas je vzdy tak trochu tajomstvo, ale mne sa to javi nasledovne:

Pride Majky oblepeny vatou v cervenom kvadre a nam co sme poctivo trenovali rozda lizatka a cukriky. No a pre vas co ste to flakali si pride Maros H. prezleceny za certa a vezme si vas do horuceho pekla Opery. Zatial neviem, kto bude hrat anjela...

Kazdopadne, dobry napad, ja som sice v sobotu v rakusku, ale vecer vas pridem pozriet, mile pasteky ;-)

Anonymný povedal(a)...

niektore vase komentare teda vedia v priebehu dna zlepsit naladu...

ten nazov vip netriatlonista sa mi pozdava...
len neviem ci by ma cert s mojim plaveckym casom nad 32 min. na 1500aspon do pekla zobral... :)

Kilo povedal(a)...

Kilo to anonym:
Kamo teba berieme my .. vsak po nejakom tom treningu bt si certovi vytrel kocura :))).
Z mojej strany vidim ucast na 48 percent bo mam doma nejake veci co sa somnou vlecu celu sezonu :)).
m

SHOCKER :) povedal(a)...

Mili anonymovia - co tak podpisat sa pod svoje prispevky? skulturnilo by to tu trosku...:) a nas - uzivatelov zaxpeedu moc potesilo kto vsetko to cita :)

Ale chcel by som sa s vami podelit o jeden moj poznatok co som po dlhych rokoch zistil - a minuly rok sa mi to potvrdilov spolocnosti Majkyho, Cibka a dalsich ucastnikov party v Yukone :
MIKULAS NEEXISTUJE - je to len nejaky dedek v cervenom zupane ktory mi aj tak furt trt prinesie - lebo som zly :) asi....

Takze by som doporucil Mikulassku party premenovat nejak vystiznejsie - napr. likvidacia prebytocnych zasob liehovin alebo tak aby to vystihovalo pointu.

PS - pre rodicov citajucich tento blog - VELMI DOSLEDNE DBAME ABY NIK POD 25rokov ALKOHOL NEKONZUMOVAL POD HROZBOU VYLUCENIA Z NASICH KRUHOV :)

Anonymný povedal(a)...

ja by som radsej zobral mikulasa ako likvidaciu liehovin :). dufam ze mi prinesie milku bielu. milku orieskovu milku s keksikom a takou hnedou naplnou. shocko bons a este kopec dalsich sladkosti :)

SHOCKER :) povedal(a)...

Shocko Bons je moja oblubena sladkost :)

VSAK MAJKY? :)

Stupi povedal(a)...

Tejto akcie sa mile rad nezucastnim