19. 12. 2008

Legendy /part1/

Po dlhsom case sa mi podarilo spojazdnit zaxpeed - nejaka cholera jasna v tom bola a tak ma napadlo ze sa s Vami podelim o zopar velmi zaujimavych fotografii...

Tym co ste v sporte uz nejaky ten piatok - ako ja a Cibko :) tak urcite tieto mena povedia ovela viac ako Vam - novym clenom... Ked sme zacinali sa zabavat tymto nasim sportom tak nas toto bozstvo pravidelne dvihalo zo sedadiel. Niekedy mi pride aj luto ze v dnesnej dobe je v cyklistike a triatlone taka siroka spicka a chyba mi tu niekto kto je vynimocny - maximalne sa tu objavi nejaky armstrong alebo podobny narkoman ktory z toho sportu robi velky humbuk -ze sa ani neoplati zapnut eurosport....ale to uz ani z daleka nie je sampion aky boli niekedy tito pani... aspon pre mna ..... kazdy z vas ma urcite svoju legendu, vzor......tesim sa na Vase prispevky :)

Podla mojho skromneho nazoru toto su naozajstni bohovia svojej doby...a verim ze keby som dnes kohokolvek z nich stretol nazivo tak sa mi zjezia aj chlpy v nose :)

Takze boýs and gírlz:

Legenda c.1 - MIGUEL INDURAIN

Miguelito vyhral 5x za sebou Tour de France sposobom ktory sa neda nazvat inak ako - NADHERNY - podla mojej skromnej mienky len na malo cyklistov na sveto bol tak uzasny pohlad ako na Miguela Induraina - Andrej Orlicky ho stretol raz v Benindorme a udajne sa skoro zdrbal z bicykla ked ho zbadal :)




Legenda c.2 - GREG LEMOND

Tento borec vyhral Tour len 3x ale podaril sa mu uzasny kusok ked v zaverecnej casovke na Elyzejskych poliach zalahol na triatlonove riaditka a v cieli mu to urobilo na druheho v poradi Laurenta Fignona neskutocnych 8sekund - toto bol rozdiel nie v hodnoteni casovky ale celej TOUR !!!!!!!! .........pamatam si to ako dnes.....bola to vlastne prva Tour ktoru si vo svojom zivote pamatam....


Legenda c.3 - MARK ALLEN

6 nasobny Havajsky sampion ......mam pridavat komentar? :)))))))))))))))))) .....asi netreba....

alee.........pamatam si ked mi pred rokmi volal Filip potom co dokoncil Klagenfurt /teraz neviem ci nie nahodou aj prvy ironman v zivote/ a Mark ako VIP host mu odovzdaval medailu...no toto musel byt zazitok ktory v tichosti zavidim......






Legenda c.4. : MIGUEL DE WARGA :)

Spickovy pretekar, este lepsi trener a clovek ktory ma hlavne v tomto roku strasne moc naucil .............a verim ze nie len mna :)

Kedysi popredny pretekar a leader dvoch teamov - Banesto a Saeco /svetovy unikat/

Dnes okrem ineho, popredny funkcionar STU, seda eminencia triatlonoveho diania na Slovensku, funkcny velitel elitneho gulervuceho TRIKLUBU, stale elitny pretekar a furt dobry kamos Mr. BIG :)

OBLUBENE MOTTO : SOM UZNÁŠANIA SCHOPNÝ :)


POKRACOVANIE NA BUDUCE :)

3 komentáre:

Cibo povedal(a)...

Marek, pekne si to vystihol, aj s tou poslednou legendou :-)

Palo povedal(a)...

No chlapci pre mna ste vsetci legendy a nastastie zijuce:)) Marecku ja vzor ziadny nemam, pretoze moj posledny vzor ma celkom slusne podrazil, takze na vzory uz moc niesom:)) No za to pocet ludi, ktori maju moj obdiv celkom vzrastol.
Takze boýs and gírlz cela zaxpeed parta mate moj veeeeeeeelky obdiv:))

Kilo povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.