20. 12. 2009

Žeby konečne podarené Džýtýčko? :)

............asi vela z vas si nebude pamatat na raketku ktoru som sedlal tak pred par rokmi, z mojho pohladu uzasne kolo ktore som mal moc moc rad, - GT ZR. Bol to posledny rok co sa robila na cestakoch klasicka triple-triangle geometria, potom mam pocit ze boli v znacke GT nejake vlastnicke-kapitalove zmeny a dizajneri upustili od tejto "znackovej" zalezitosti. Co len z mojho pohladu bola trosku chyba. Obcasne som si kukol na stranky GT ci naaahodou nedostali chut na nieco podobne, ale nic sa nedeje...ale nasiel som dnes tento kraaasny ram co ma zahrialo... :) Mozno sa aj ja raz dozijem a presedlam na moju milovanu znacku :) GT

2 komentáre:

Cibo povedal(a)...

marek, silna nostalgia ma chytila pri pohlade na tvoj kultovy ZR :-)

Ironjoe povedal(a)...

Tak toto delo si velmi dobre pamatam zo sustredka u Misa a aj tu tvoju skodovecku 1,4 :-)