21. 12. 2009

Metaxa Swim Test :)

Neskutocne vhod mi doslo pozvanie mojho plaveckeho guru a dlhorocneho kamosa Andreja Orlickeho /mam pocit ze ho poznam uplne najdlhsie z aktivne pretekajucich pretekarov na slovensku/. Pozvanie sa tykalo plaveckeho testu na 1500m ktorymi Andrej uspesne buzeruje svoju tlupu potapacov na cele s mojimi uhlavnymi kamaratmi Marcelom Mikom a Matkom Balazom. Predstava ze by som si s nimi mohol po polroku od Slovakmanu dat do rypaku ma nasponovala natolko ze po poziti naschval neupresneneho mnozstva liehoviny som sa dokazal natolko nabudit ze som si to uz proste nechcel nechat ujst :)


A dobre som spravil lebo stravit sobotne popoludnie v bazene a nasledne vo vyberanej triatlonovej spolocnosti zlozenej fakt z toho najlepsieho co slovenske triatlonove podsvetie ponuka :) Samotny warm-up prebiehal v nanajvys priatelskej atmosfere , ale obaja moji metaxaci mi daju zapravdu, napatie by sa dalo krajat :) Videl som akurat ze vsetkymi mastami mazany Orlicak sa len vytesoval jak mu rastie v klube zdrava rivalita. Tradicne pred startom druhej rozplavby sme sa s chalami vyobimali a popriali si dobry zavod. Prakticky bolo jasne ze si ani nenuchnem kedze od septembra som plaval 6x /z toho raz na Ironman Arizona/ :) a podla toho ako predpovedala vestica Diadora, vypadalo to ze ani Balage si na skvelo trenujuceho Marcela nenuchne :)

Ale ako to uz byva aj na olympiade, ci na inych vrcholnych podujatiach aj teraz bolo vsetko inak. Po odstartovani som zistil ze zrazu akosi podozrivo drzim krok s oboma favoritmi. Povedal som si ze by to bolo uplne gulervuce keby ze im obom dam shockera v podobe porazky :)))))))))))))Nastastie ma tento pocit drzal len prvych 100metrov ked som pochopil ze shockera dnes dostanem ja :) A tak som si ostal plavat svoje tempo, nie vsak pohodovo ale naplno ako to len slo.Dost som si to aj daval a pod vodou som kukal ako sa asi bude vyvijat suboj titanov trnavskych bazenov :)Jedine co som chcel dokazat aby mi ani jeden z tych lajosov nedal viac ako 100m co sa mi aj podarilo no na moje prekvapko, prvy z nasej svatej trojice zase doplaval Mato. Uzasny vykon, nastvany Marcel, a poloutopeny JA sme museli zase dat dole casovkarsky klobuk pred Matom. Ktory nam zas ukazal kde ma baran podvozog :))))))

Takze sme to zvladli a zhodli sme sa na tom ze hoci vsetci to berieme ako zabavku, na trati nikto nikomu nic nedaruje . To mi pripomina treningy a sachove zapasy s inym sokom -Andrejom Cibulkom -tam keby niekto meral interpersonalne napatie tak zhoria vsetky budiky :)))
Fantasticky sportovy zazitok pre mna z kategorie uplne najgulervucejsich sa uz len zakoncilo super posedenim na obede a jedine to ze ma cakala 8hodinova jazda v snehovej burke do tohoto zaprdeneho humenneho zabranilo tomu ze by sme vsetci skoncili na zachytke :)))) Lebo zatial co chalani sosali metaxu vo velkych mnozstvach, ja som hladal cestu v zavejoch pocuvajuc silnu hitparadiu na radiu Lumen /vyhral mega hit zo salezianskeho zdruzenia z Kokavy nad Rimavicou s velmi emotivnou spievankou - Jezisko ta lubi, jezisko ta miluje/ .....jak keby fakt uz nemal nic lepsie na praci :)

Krasny vikend za nami a priznavam ze niekedy mi je fakt luto ze tycho vikendov nie je viac :)
Moja pecienka by sice nebola stastna, ale kde by sme boli keby ze si telo zacne robit so mnou co chce....takze hosi, nabuduce to so mnou nebudete mat tak lahke, orlicak ma nabrifuje jak robit dobiehacky, prebiehacky, obiehacky, a ine uchylnosti a ja sa budem tesit ako vam narvem kachle :)))))))

Žiadne komentáre: